Wat je even kwijt wil #51

Ik zit echt op melancholy highway vandaag (incl foto’s bekijken en met mijn ex waar ik 10 jaar geleden verkering mee kreeg bier hebben gedronken) en ik vind het ZO sick hoe je zooo veel verschillende levens hebt geleefd als je even terug kijkt, maar tegelijkertijd voelen al die levens net zo goed als 2 jaar geleden. Het is zo leip, hoe kun je zoveel geluk, verdriet, belevenissen en avontuur in een leven stoppen en dat alles gewoon heel natuurlijk een deel van jou is :exploding_head: Het is nog lang niet klaar ook. Zin in wel maar echt gek even die gewaarwording

29 likes

En ik nog vet nadenken “huh de fuck hersenpoep wat is de grap”
:joy:

2 likes

Ik heb een woonkamerdisco in m’n eentje omdat m’n gezelschap heeft afgezegd. Hoop echt dat het geen lame smoes was want dan was die echt lager dan laag, dus dat wil ik niet eens geloven dat iemand zo kan zijn om dat te verzinnen. Achja wel m’n eigen muziek nu :tada:

6 likes

Ik cringe ineens helemaal bij de herinnering dat iedereen zo ging hamsteren en alle schappen in de supermarkten leeg waren vorig jaar :confused:

Jeeeeeeeemig wat voor skeere tijden waren dat ohhh en ik hamsterde zelf niet eens maar plaatsvervangende cringe. zouden de mensen die hebben gehamsterd nu dan extra hard cringen :confused: met al die potten en wc-papier

11 likes

Argh ik ging net mn bed opmaken en stond op mn bed te springen om de deken goed te krijgen en toen sprong ik met mn bovenrug tegen een balk aan en auwwwww ben benieuwd hoe dit voelt morgen

Ja inderdaad. Ik ken iemand die sinds vorig jaar nog geen nieuw wc papier heeft gekocht. Dat is toch triest.

3 likes

Snap ook niet waar al die mensen hun gehamsterde boodschappen dan bewaren? Ik zie dan zo’n geheime kelder voor me met rekken vol potjes groente.

3 likes

Haha wegens vieze luchtjes besloot ik het dekseltje eens van het doucheputje te halen. Jeeeeeeeezus fakking smerig

Ik heb de hele middag onzinnige Youtube filmpjes gekeken terwijl ik nog vet veel werk had liggen dus nu heb ik tot 11 uur gewerkt en moet ik morgen nog verder. Waarom ben ik zo?

Ik ben net naar buiten gelopen. Mentaal trek ik die fucking avondklok niet meer. Van een lichamelijke en geestelijke hel toen ik geen fuck meer kon stap je direct een andere hel in, de coronahel. Geen adempauze of een beetje zorgeloze periode. En weer een beperkingenriedeltje, lichamelijke beperkingen, geestelijke beperkingen, beperkingen op het gebied van wonen, werken en een sociaal leven door die kut pandemie. En maar je uit de naad werken en anderen helpen en je best doen om het zelf niet op te lopen. Sociaal, collegiaal en gezond eten en blijven bewegen, maar nog geen fucking vaccinatie kunnen krijgen. Piet de pensionata mag voor en ik ga er straks aan onderdoor. Straks zeker weer een abo op de longarts en geestelijke gezondheidszorg door een falend beleid :upside_down_face:

13 likes

Argh ik lig wakker door menstruatiekrampen. Beter gaat die pijnstiller snel werken.

Waarom kan ik nooit meer uitslapen

6 likes

Nahhhhhh weer gebakken ei!

5 likes

Pffff enig idee wie de schuldige steeds is? Gebakken ei lucht in de ochtend :face_vomiting:

Vorige week was de tell all erop.

Ik bel met de vaccinatielijn 7.59 “wij zijn gesloten u kan bellen tussen 8 en 8”. Bel stip om 8 en hang al bijna 20 minuten in de wacht. En na alle klachten op twitter vraag ik me af of ze maar 3 werknemers hebben ofzo. Ben blij dat ik mag hoor maar vind t dan weer zo hollands hoe t gaat.

Edit: het is gelukt maar allejezus wat een kutwerk hebben die mensen en wat een vragenlijsten. En onnodige info.

2 likes

Ik dacht net dat het dinsdag was in plaats van zaterdag. :expressionless: Maar liever dit dan andersom.

2 likes

Geen flauw idee! Iemand die heel erg van gebakken eitjes houdt, tussen kwart voor en kwart over zeven 's ochtends. Living their best life

1 like

Ow god ik was vergeten hoe pijnlijk een bijholteontsteking kon zijn.
M’n hele linker gezichtshelft incl kaak doet pijn.

5 likes

Ik slik best wat medicijnen voor mentale en fysieke aandoeningen en ik word echt schijtziek van al die rekeningen. Geen één fucking medicijn wordt vergoed - ben de komende maanden 250 euro per maand aan zorgkosten kwijt. :+1:t3: Toppie.