Wat je even kwijt wil #51

Ik weet waarom maar ik vind dit heel cute :pleading_face:

5 likes

Haha ah ja is het ook wel een beetje eigenlijk. Maar ik vond het toen ik het las zo knullig hahaha

1 like

Volgt iemand roadburn redux dit weekend? :relaxed:

Een moeder hebben die heel graag winkelt en alle rayons met geduld afgaat. Dit was nu een outlet store met heel veel artikels en ik word daar nerveus van.

De winkel heet Dod in Aalst (Belgiƫ) @Perzikjes

3 likes

Ik ben op mijn 8e op het jeugdjournaal geweest.

8 likes

Handig zoā€™n moeder! :smiley:

Zo knap dit! En grappig

1 like

We gaan met een groepje vrienden pubquizen vanavond, en hebben en al een dik uur teams aanstaan en het is echt zĆ³ gezellig.

19 likes

Mag ik even janken, nog een stel vrienden uit elkaarā€¦ de een na de ander :sob: vind het zo jammer allemaal.

O wat fijn! Kan me voorstellen!

Nee viel echt heel erg mee! Anders gewoon even buiten wachten. :blush: Het is het in ieder geval waard haha

1 like

Ja dit!! Zag dat ze nu hele leuke picnic boxen hebben bij stoet @Luzarl

Taartjes van Rosy zijn trouwens ook een aanrader.

1 like

Mijn moeder is gisteren gevaccineerd en mijn broer en ik hebben deze kaart naar haar gestuurd, je moet er toch een beetje een feestje van maken toch? :joy:

Maar mijn moeder vond het ook een heel uitje hoor, heel verslag in de app toen ze terug was haha

8 likes

Ahhh shit ik hoopte op 90 days pillow talk tell all maar het is weer een gare andere aflevering

good lord wat is colty awkward

Hahaha wat leuk, ik ga deze sturen

1 like

Ik heb een friday night date met mijzelf, Ginny & Georgia en wijn. Heeel chill dit.

10 likes

Oh en de buren doen weer estafette

5 likes

Gek is dat hĆØ! Ik had 2 jaar geleden zoā€™n periode bij mā€™n vrienden / familie.

Heel gek, heb ook echt even potje zitten janken net. Zijn ook echt een hechte groep en afspreken is nu natuurlijk lastig :disappointed:

1 like

Mijn moeder zit met de US in een call en nu zitten we naar elkaar te appen met raadsels in emojiā€™s

Zij begon met: :brain: :poop: met als antwoord ā€˜brainfartā€™ en toen stuurde ze een selfie met echt een betraand hoofd van het lachen in stilte en nu kan ik zelf ook niet meer

8 likes

Ik kan zo slecht met onzekerheden omgaan en dan heb ik het niet over mijn uiterlijk. Onzekerheid wat betreft afstuderen, baan en verdere toekomst (vind ik dit jaar nog een woning of moet ik tot Covid-88 thuiswonen?). Ik wil gewoon duidelijkheid en begeleiding maar ik moet weer een zelfsturend team zijn en mensen in mijn omgeving hebben een partner, een woning en vaak ook baanzekerheid. Iemand zei ook echt dat ze me niet kon begrijpen. Ik vond dat raar en eigenlijk klinken als een gebrek van empathie. Ja jij boft. Ik heb alles weer van het nulpunt in mijn uppie moeten opbouwen en corona etc. helpt ook niet mee.

15 likes