Wat je even kwijt wil #51

Ja I second! En als je wil wandelen naar Buurserzand over de heiiii

2 likes

Ik was heerlijk buiten in de zon aan het chillen. Word ik wakker van mijn eigen snurkje. :joy:

5 likes

Ik heb een seksdroom over Diederik Gommers gehad, realiseer ik me net in pure horror als ik zijn hoofd in het nieuws zie langskomen.

Thoughts & prayers aub

23 likes

Ik had gedroomd van een hele dikke rat die stroom ging op eten uit het stopcontact en later bleek het een gemuteerde rat te zijn.

3 likes

Broodbode :heart:

2 likes

Oh ja herkenbaar. Eerste 2 dagen zien er niet uit. Ik doe het het liefst op een vrijdagavond, zodat ik op het werk toonbaar eruit zie.

1 like

Ik hou zo van shoppen met sale. Ik heb voor Xandres en Caroline Biss kleren en een paar schoenen 320 euro betaald in plaats van
1600.

28 likes

Ik lig echt compleet voor pampus in bed sinds ik uit werk ben gekomen en wil eigenlijk eten bestellen maar 1. dat doe ik al veel te vaak en 2. ik heb gewoon eten in huis en nu ben ik ook nog eens hangry

We zitten al meer dan een uur te wachten tot het eten geleverd word. Ik heb hongeeeeer!!!

Ik vind het juist verschrikkelijk om aangesproken te worden met mevrouw, ondanks dat ik inmiddels de 30 gepasseerd ben. Heb dan altijd nog de neiging om om me heen te kijken van wie bedoel je, tot ik me realiseer dat diegene mij bedoelt.

2 likes

Jeugdjournaal over dat vrouwen laat gediagnosticeerd worden met autisme, komt er een meisje van 16 haar verhaal doen dat ze laat de diagnose kreeg. Zo lief.

11 likes

Ik wanneer ik kinderen schattige dingen hoor zeggen bij het Jeugdjournaal : :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:
Ik wanneer ik Amsterdamse pre-pubers hoor praten bij het Jeugdjournaal: :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_vomiting::face_vomiting::triumph::confounded::tired_face::triumph::confounded::fu:t3:

17 likes

Ik heb begin van het jaar de overstap gemaakt naar het onderwijs en ik vind het zo leuk. De afgelopen tijd mijn eerste eigen lessen gegeven ipv meekijken met collega’s (veel praktijklessen) en haal er echt veel energie uit. Voel me ook weer eindelijk nuttig.

21 likes

Wauwie doe je goed! Heb je nog een bepaalde strategie?

1 like

Leuk hè :sunglasses: beste baan van de wereld

2 likes

Oohh ja sale shoppen is echt the bomb. Ik mis wel echt het door de 70% rekken gaan in de winkel en dan de beste koopjes eruit plukken

1 like

Haha deze berichten onder elkaar @anon4388265 @Calabasas, love jeugdjournaal

2 likes

Lol dit appte mn vader net, ik vond het al raar dat hij nog niet opgeroepen was aangezien hij een hartpatiënt is. Wel met een hele goede conditie dus misschien speelt dat mee? En mn moeder is niet eens 65+ dus hoe selecteren ze dat?

:
Vanmiddag werd ik gebeld dat ik me maandag ook kan laten vaccineren. Gaan mam en ik samen. Gezellig, hè! :blush: :grin:

Ja super gezellie pap, samen vaccineren.

27 likes

Waar :drooling_face:

Oké gesprekken zijn dinsdag (stond in de vacature) denk echt dat ze mijn sollicitatie niet gezien hebben :sob:.
Maandag maar even bellen…