Wat je even kwijt wil #51

Dat weet ik nog niet haha. Ff kijken wat voorn stofjes ik vind.

1 like

Ik had me voorgenomen om vandaag hard te werken, zodat ik dit weekend minder (of helemaal niks meer) hoef te doen. Maar hier zit ik, doelloos te internetten en dingen voor me uit te schuiven. Waarom ben ik zo :woman_facepalming:

2 likes

In deze tijd van het jaar ben ik zo blij met een balkon op het zuiden. Zit met een rokje, hempje en witte wijn in de zon. Love it! Alleen is zomerkleding super confronterend door m’n corona kilo’s (ik kreeg een broek van vorig jaar niet eens meer over m’n bovenbenen, zo kut)

6 likes

Pff ben net bij de Turkse bakker geweest maar was vergeten dat het ramadan is.

Nu heb in per ongeluk zowat 10 kg baklava gekocht. Allemaal verschillende soorten, net kunstwerkjes. Oeps.

Edit
Ik formuleer het een beetje gek, zie ik. Ik bedoel dat er allemaal éxtra lekkere dingen lagen voor als de zon onder is. Dus ik kon me niet inhouden. :pleading_face:

13 likes

Ok! Sowieso al heerlijk om even stofjes te neuzen. Veel plezier

————

Ik werd net gebeld en dat was voor het eerst dat ik vandaag wat hardop zei en ik heb amper nog een stem :joy::joy::joy: ik werd vanochtend wakker met beetje een ‘dikke’ keel maar gister flink geschreeuwd tijdens Ajax en veel te veel gerookt dus het was wakker worden alsof ik pre corona wakker werd na een goed feest.

Maar totaal clueless dat ik geen stem heb :joy::joy::joy:

10 likes

Hahahah de day after. Wij werden ook echt kut wakker. Schijtavond

1 like

Eerste tattoo laser sessie zit erop! :cowboy_hat_face: ik moest bij de eerste bijna huilen want omg it is really happening maar het ging heel snel.

18 likes

Hahah ja echt. Alsof er een vrachtwagen over mij heen was gereden :joy:

2 likes

Zo lekker! Zat ook al te denken om naar Turkse bakker te gaan, maar is het niet heel druk daar nu :o

1 like

Weekend!!

2 likes

Hoogtepunt van vandaag.
Ik heb mijn losse kruiden in potjes gedaan en op alfabetische volgorde in mijn telefoon gezet.
En ook nog erbij gezet wat bijna op is.

8 likes

Misschien is het tijd dat beeld wat bij te stellen nu je wereld wat groter is dan toen?

4 likes

Noooooo net viel m’n flesje parfum uit de kast, maar wonder boven wonder was ‘ie nog heel. Wil ik hem terugzetten, tik ik hem daarna alsnog weer uit de kast; kapot :sob: Gelukkig niet de duurste, maar toch. Hopelijk brengen scherven maar geluk dan

Ik denk dat ik langzaam gek begin te worden. Ik kan de laatste tijd m’n dromen niet onderscheiden van echt. Ik sliep net en dacht mijn man te horen bellen met iemand en het gesprek te verstaan. Toen veranderde zijn intonatie en dat vond ik zo opvallend dat ik wakker werd. Blijkbaar was hij aan het bellen met iemand. Maar het verstaanbare gesprek heb ik gedroomd.

Ik vind het leuk dat je mij associeert met varkens. Hun huis is gezelliger dan dat van mij. Het is een troep in mijn huis. :smiley:
PS. Kledingfabrikanten maak is leuke shirts met varkens die hun stekkie decoreren met bloemen.

4 likes

Ah dit was een van de grootste redenen dat ik groter wilde wonen haha. Heb nu net een upgrade gehad van ‘was in de woonkamer’ naar ‘was in de extra kamer’ en het is al heerlijk, hopelijk hierna/ooit een zolder ofzo :raised_hands:

8 likes

Ik zit ook heeeeerlijk op m’n nieuwe bankje in de zon met wijn. Genieten!!

3 likes

Ik verhuis volgende week van een appartement zonder balkon naar een huis met tuin en oprit. Heb echt al 10 keer gejankt van blijdschap.

42 likes

Ga morgen lunch halen bij Stoet of de Broodbode, geen dank

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Sollicitatietopic