Absoluut, love ook Victor die de boel even ophitst voor dat meester Frank Visser komt
Hallo hoezo kan deze vrouw dit terwijl ze 95 is en kan ik met mijn 25 jaar niet eens Ć©Ć©n van deze oefeningen? Unfair.
Komkommer met kaas en sambal is echt een goede avondsnack
Beetje confronterend dit
Ben bij mijn schoonouders en op tv stond Beau op. Ik heb last van Emetofobie en er zat een vreselijk fragment in het programma! Dus mensen met Emetofobie die Beau nog willen kijken gelijk stoppen met kijken als Bas Smit aan het woord komt. (Misschien Sowieso hem skippen )
Ik draaide toen het kwam gelijk om en deed mijn vingers in mijn oren. Toen het klaar was draaide ik mij om en werd het ook nog x op de achtergrond afgespeeld . Werd helemaal naar van.
Als je wilt weten waar het fragment overging: ging over
dat Bas met verschillende mensen iets heel vies eten. Volgens mij die stink vis uit blik. Je hoorde heftige kotsgeluiden en je zag ze ook overgeven
Maar ook zonder Emetofobie wil je dat toch niet zienā¦ wagelijk
Ik kreeg net reclame op Instagram van een lokaal verzorgingstehuis
Jeeeumig ik zit nu 2 dagen aan de antibiotica en ik heb wat wijn gedronken vandaag en mān buik is zooo erg opgezwollen hahaha lijk net zwanger. Wel echt pijnlijk rip
Preggo buddy! Heb al een week niet gekakt en mān buik is zo opgezet dat ik denk dat er eigenlijk een tweeling inzit. Hoe dan ook gaat het nog een hele bevalling worden, pun intended.
Hahaha ja vreselijk! Het helpt wel om te gaan liggen bij mij. Maar als dit aanhoudt moet ik misschien weer ff naar de huisarts, moet dit 3 maanden slikken
Ik ben gevaccineerd!
En mijn man had zijn 2e shot vandaag dus zometeen zijn we helemaal beschermd.
Ik kreeg Pfizer en hij Moderna.
Mensen bieden op vakantieveilingen 11.000 euro op die kaarten voor 538 koningsdag
Trappen mensen daar echt in Die kaarten zijn gepersonaliseerd en niet overdraagbaar, heeft 538 er ook echt duidelijk bij gezet.
Edit: huh lijkt alsof het er door 538 zelf is op gezet, maar je moest toch worden ingeloot voor tickets?
Ik ook al!
Ik ruik weer gebakken ei
Ik heb dus sinds een paar maanden een Apple Watch, en ik ben er over het algemeen heel blij mee. Alleen zegt dat ding dus dat mijn cardio fitness lager dan gemiddeld is en mijn HRV ook š„²
Ik dacht dat ik best fit was. Ik ga regelmatig 4+ km wandelen en ben van nature vrij beweeglijk en druk. Baal er een beetje van Haha. Kuthorloge.
Ik werd wakker met een zenuwachtig gevoel, weet niet zo goed waarom. Hoop dat het snel weg is.
Komt het niet doordat je alcohol hebt gedronken? Ik dacht dat dat niet mocht in combinatie met antibiotica.
Gefeliciteerd met mij!!!
Gefeliciteerd met jou!!
Ik ga straks een weekend weg en ga eerst nog even boodschappen doen en duizend lekkere dingen inslaan. Zin in!!