Wat je even kwijt wil #50

Mama schaap had haar helaas verstoten, vandaar ook dat ze met de fles wordt groot gebracht! Ze was een paar uur later geboren dan 2 anderen en toen mocht ze er niet meer bij. Hoe zielig.

@nello ik werk op een middelbare school, op een hele leuke :smiley:

7 likes

Ja klopt wat @Adamas zei.

2 likes

Jouw nieuwe avatar is echt een mindfuck. Hij is precies zoā€™n minibeetje veranderd dat je je afvraagt of je nou gek aan het worden bent, dronken bent of heel dringend de huisartsenpost moet bellen.

15 likes

I knooooow, same

3 likes

Ik kan zo genieten van Twitter bioā€™s zoals deze

Ik weet niet, vind dat gewoon zo grappig dat mensen echt zo boos door het leven gaan en een random rijtje dingen hebben waarvan ze super boos worden. Vooral omdat het allemaal mensen van 50+ zijn en zich dan nog zo op de kast laten jagen.

49 likes

Slaap altijd zooo slecht voor een toets

2 likes

Kan ik een keer ā€œuitslapenā€ op een werkdag (tot half 8 ipv kwart voor 7), word ik om 6 wakker en kan dan niet meer slapen :sweat_smile:

10 likes

Ik luister in de auto altijd Q Music maar die Mattie is echt vervelend. Laatst zat hij al tegen Jesse Klaver te bazelen dat hij sceptisch is over het hele klimaatprobleem (???) en hij zat ook al dat blote mensen programma voor kinderen af te kraken. Ik draai het volume altijd dicht als hij weer iets doms begint te zeggen want ik irriteer me dood haha.

12 likes

Zolang hij een beetje over ditjes en datjes praat kan ik hem prima hebben, maar zodra hij weer een of andere conservatieve dan wel populistische politieke mening gaat geven, dan zet ik hem ook uit.

7 likes

:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Gefeliciteerd @Lentex :heart::partying_face:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face: @Lentex

1 like

Ik krijg elke keer op youtube reclames met supertips voor mensen om hun kapitaal te vergroten: investeer in vastgoed! en ik word er zo ongelooflijk agressief van. Ik kijk youtube om te ontspannen en te ontsnappen aan de realiteit ga aub weg met je egocentrische gebral

@Krelis Probeer ook rijstwater! Geverfd haar heeft proteĆÆne nodig van buitenaf ook, en rijstwater zit boordevol. En kokosolie (eventueel mixen met castorolie) maskers helpen ook, maar dat vind niet iedereen even prettig.

7 likes

@Krelis kokos olie altijd even uit proberen op een pluk. Bij sommige mensen werkt het uitdrogend.

2 likes

@Lentex gefeliciteerd!!

Net de Wim Hof ademhaling gedaan, heftig wel! Wel leuk dat Wim Hof himself je aan het einde van het filmpje een fijne dag, en een fijn leven toewenst.

3 likes

Nu ben ik heel benieuwd wat de vlag van Nicaragua daar doet.

6 likes

Zit gewoon te wachten tot 09:00 tot ik mag beginnen :sweat_smile:

1 like

Jaaa same. Kan niet stoppen met luisteren

Mn telefoon doet raar een aantal apps lopen steeds vastā€¦