Wat je even kwijt wil #50

Mijn moeder en vriend hebben dit ook. Samsung telefoon? Apps blijven hangen of melding dat ze de app moeten sluiten.

1 like

Gefeliciteerd lieve @Lentex <3 hoop dat je een fijne dag hebt!

1 like

Jaa samsung idd. Mn moeder heeft het nu ook. Irritaaaant haha

Ik heb het ook sinds gisteravond!

2 likes

Bij mij hielp Aquarius Lemon wel goed tegen de misselijkheid. Daar is vitamine B6 aan toegevoegd, en dat schijnt sws te helpen tegen zwangerschapsmisselijkheid.

Er zit wel veel suiker in, maar ik was op het punt dat ik stoeptegels had gegeten als dat zou helpen🙃

En een baby bouwen is toch ook topsport🤷🏻‍♀️

Ik duim voor je dat alles helemaal goed gaat!

4 likes

Kan deze ook weer geplaatst worden

Misschien dat dit bij jullie wel werkt? Mijn vriend lukt het niet helaas. Maar wel het proberen waard denk ik.

1 like

Oh ik heb samsung net geappt hahaha. Even kijken wat zij zeggen voordat ik zelf ga prutsen.

(Hun bot heet sam :joy:)

Gefeliciteerd @Lentex :heart:

2 likes

Dit is echt een vloek. En als je er wel vroeg uit moet word je kapot moe wakker.

Edit: oh en gefeliciteerd!! :birthday:

1 like

Hier nog wat van Samsung haha. Maar wacht inderdaad maar af anders. Ben benieuwd wat ze zeggen.

1 like

maandag moet ik mijn verstandskiezen laten trekken en ik vind het zo eng :scream: Ik stelde eerst september voor en toen keek ze me echt aan alsof ik gek was :joy:

Gefeliciteerd @Lentex :partying_face: :tada:

1 like

@Soy.peor hadden jullie nou toch maar een iPhone genomen!!!

3 likes

@Lentex gefelicifeerd :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

@Lentex gefeliciteeeeerd :heart:

1 like

Neen. Dan had ik een app moeten kopen om apps te kunnen kopen. En dan was ik wss heel vaak de lader van mn lader kwijt geraakt.

6 likes

5 likes

Oooh dacht dat mn telefoon niks meer wilde doen omdat ie geen opslagruimte meer heeft. Maar ik had er dus ook last van.

1 like

Mijn hele samsung liep laatst zo erg vast dat hij 3 dagen aan het opstarten was. Niks werkte meer. Ik heb toen een harde reset moeten doen (terug naar fabrieksinstellingen) en was toen alles kwijt wat erop stond. :cry:
Traumatische ervaring.
Ik vertrouw mijn telefoon nu ook echt niet meer.

1 like