Mijn moeder en vriend hebben dit ook. Samsung telefoon? Apps blijven hangen of melding dat ze de app moeten sluiten.
Jaa samsung idd. Mn moeder heeft het nu ook. Irritaaaant haha
Ik heb het ook sinds gisteravond!
Bij mij hielp Aquarius Lemon wel goed tegen de misselijkheid. Daar is vitamine B6 aan toegevoegd, en dat schijnt sws te helpen tegen zwangerschapsmisselijkheid.
Er zit wel veel suiker in, maar ik was op het punt dat ik stoeptegels had gegeten als dat zou helpen🙃
En een baby bouwen is toch ook topsport🤷🏻♀️
Ik duim voor je dat alles helemaal goed gaat!
Misschien dat dit bij jullie wel werkt? Mijn vriend lukt het niet helaas. Maar wel het proberen waard denk ik.
Oh ik heb samsung net geappt hahaha. Even kijken wat zij zeggen voordat ik zelf ga prutsen.
(Hun bot heet sam )
Dit is echt een vloek. En als je er wel vroeg uit moet word je kapot moe wakker.
Edit: oh en gefeliciteerd!!
maandag moet ik mijn verstandskiezen laten trekken en ik vind het zo eng Ik stelde eerst september voor en toen keek ze me echt aan alsof ik gek was
Neen. Dan had ik een app moeten kopen om apps te kunnen kopen. En dan was ik wss heel vaak de lader van mn lader kwijt geraakt.
Oooh dacht dat mn telefoon niks meer wilde doen omdat ie geen opslagruimte meer heeft. Maar ik had er dus ook last van.
Mijn hele samsung liep laatst zo erg vast dat hij 3 dagen aan het opstarten was. Niks werkte meer. Ik heb toen een harde reset moeten doen (terug naar fabrieksinstellingen) en was toen alles kwijt wat erop stond.
Traumatische ervaring.
Ik vertrouw mijn telefoon nu ook echt niet meer.