Ik voel je!
Ben al aan het sparen om in 2024 te gaan, cant wait
Ik kijk nu Tom Waes in Sierra Leone uit 2016. Het land was toen net ebola vrij en Tom is compleet verbaasd want er is twee jaar lang geen hand geschud en niet geknuffeld omdat de ziekte zo besmettelijk is. âOnvoorstelbaarâ noemt hij die maatregel. Who knew Tom, who knew .
Voel me net een 80 jarige. Wil zo verschrikkelijk graag slapen, ben zo moe. Maar wil wel echt ik geloof in mij gaan kijken zometeen
Haha, dit heb ik ook altijd bij aanbiedingen.
Citaat Betaalbare tiny house
Het kopen van een woning in de huidige markt is ook geen optie voor Elwy te Grotenhuis (57), buschauffeur in de Achterhoek. Zij laat een chalet bouwen, een soort tiny house, in een buurtschap waar zij permanent mag wonen. âNa mijn scheiding in 2019 woonde ik tijdelijk op een camping. Ik besefte daar hoe weinig ik eigenlijk nodig had om in te leven.â
Whatâs in a nameâŠ
Ik ben moe, ik verveel me en ik heb stress voor mijn statistiektentamen morgen.
Ik ben nu wel benieuwd wat voor werk je hebt dat je collega kan aankomen met een lammetje, lijkt me geen kantoorjob (hoewel dat wel grappig zou zijn, zoals van die office dogs)
Omg ik ben eindelijk van de wachtlijst bij picnic. Echt hoogtepunt van de lockdown
Hahaha
en eronder dit nieuwsbericht, echt om moedeloos van te worden
Ja echt opbokken die kut investeerders. Echt die huizenmarkt zit me zo fucking hoog, heb er elke dag stress van
Ik voel me zo oud. Ik heb dus de hele dag â501 â in mân hoofd. Maar moest de tekst opzoeken en toen nog woorden googlen voor ik het begreep.
Het is weer een pareltje vandaag, dit wil je niet missen
Ja ben gelijk wakker van dat gekraai is alleen niet heel bevorderlijk voor mân hoofdpijn hahaha
Ik ben pril zwanger, na een miskraam een half jaar geleden. En ik vind het zo spannend dat ik er eigenlijk niet teveel aan wil denken tot de termijnecho, maar ik ben zo fucking misselijk duimen dat de gemberthee soelaas biedt.
Aahh wat spannend! Heb in hetzelfde schuitje gezeten en er niet teveel aan denken klinkt als een goed plan want anders zit je jezelf zo gek te maken! Misselijkheid ken ik niet, maar ik duim ook voor je dat het werkt (en natuurlijk ook dat het allemaal goed blijft gaan en dat je een prachtige gezonde baby mag krijgen )
Ik krijg morgen te horen of ik ben aangenomen.
En ik ga starten met Lucovitaal Haar Vitamines Bosbes kijken of het wat positiefs met mijn haar doet.
Domste keuze ooit om mân haar te gaan verven⊠Nu 2 jaar later waarvan al een half jaar niet meer geverfd breekt alles namelijk af. Ik wil lang haar.
Dit was echt het leukste aan die school! Heb er ook op gezeten alleen en andere locatie en met een beetje geluk mochten we als we in het dierenlolaal zaten, soms wat konijnen enzo uit de kooi halen om tijdens de les mee te knuffelen!
Waar is mama schaap? Was zij ook mee met haar baby?
Ik moest echt zo erg wennen toen ik het voor de eerste keer hoorde Album staat inmiddels hele dag op repeat