Wat je even kwijt wil #50

@Soy.peor ik was ook vet laat ongesteld deze maand. Was zelfs aan het denken aan een magische conceptie want kon echt niet zwanger zijn. Hadden andere mensen er ook last van?

Net een bezichtiging gedaan in mijn flat via videobellen voor mijn kamer die vrij komt, mijn huisgenoot blijft, maar is al drie maanden bij haar ouders vanwege P. Andemie. Ze heeft niet veel succes met bezichtigingen regelen maar ik zou echt niet met die vrouw van het videobellen willen wonen. Vond het een naar gesprek, ze wilde mijn kastruimte zien en precies weten hoeveel de energie rekeningen waren en hoe vaak de verwarming aan is. Beetje te intens

3 likes

Nja een vriendin van me was ook later ongesteldā€¦

download

11 likes

Ah man ik zit in een online vergadering maar ik val echt bijna in slaap, moet zo mijn best doen om te luisteren haha. Ik ga maar forummen ondertussen zodat ik wakker blijf

Best stom maar ik had geld betaald om vanavond 2 postNL pakketten te ontvangen en is het ineens verzet naar morgenavond. Dus ik klantenservice gebeld want ik wil mā€™n geld terug en ik vind het irritant want nu krijg ik ze nog later dan oorspronkelijk (morgenmiddag maar dat komt me slecht uit). Nu ben ik een beetje annoyed maarjaaaa

4 likes

We hebben huisje upgrade gekregen (geen idee waarom), super fancy :grin:
En je kan de konijnen zien grazen vanaf de bank, 10/10 tot nu toe dit.

66 likes

Ok nu nog complexer. In de app lijkt het nu alsof er toch een chauffeur onderweg is. En dat vind ik nu weer irritant omdat de kat op me ligt en dat mijn weg naar de buzzer vertraagt :no_mouth:

@Vesta

Ik moest opeens super random terugdenken aan dat we naar het museum gingen :woman_shrugging:t3:
En dat we lekker gingen eten.

1 like

Ah zo leuk. Heel toevallig maar ben sinds vandaag ook op Texel!

1 like

Haha, leuk! Geniet ervan!

1 like

Mijn huisgenoot is ziek (migraine) en daar word ik een soort van zenuwachtig van. Ik zit ook de hele tijd op te letten of ik een geluidje hoor van boven. Dat heb ik altijd als iemand ziek is, en dan ben ik altijd bang dat er iets gebeurt.

Het stomme: ik werk in een ziekenhuis met patiƫnten en daar heb ik er eigenlijk geen last van. Waarom ben ik zo??

6 likes

Welke heb jij? Ik zit erover na te denken om een Kobo Nia via de aanbieding van BNNVARA te kopen. Maar ergens twijfel ik nog. Ik wil ook meer lezen, maar gewone boeken vind ik soms echt intimiderend. Ik kan me de laatste keer dat ik voor de lol een boek heb uitgelezen niet eens herinneren. Ik hoop dat dat met een e-reader beter wordt.

Kobo clara HD! En een Kobo plus abonnement.
Ik merk dat ik echt fictieve boeken, romans nog wel heftig vind na zo lang niet echt te hebben geleden maar ben begonnen met "damn honeyā€™ en nu ā€˜best knap voor een dik meisjeā€™ en daar vlieg ik zo doorheen!

3 likes

Ik ga me er maar eens verder in verdiepen. Zoā€™n abonnement lijkt mij ook wel wat. Dan hoef ik me ook niet zo schuldig te voelen als ik het boek niet uit lees als ik het niet zo leuk vind. Dat heb ik bij echte boeken wel haha. En ik heb voor mā€™n gevoel mā€™n genre ook nog niet echt gevonden.

1 like

Een uurtje of twee zo zitten luisteren naar een of ander YA vampier boek en borduren, is echt chill. Moet ik echt echt echt vaker doen. Oke, nu duik ik er weer even in en maak ik even af waar ik mee bezig was. Ttfn .

6 likes

Heel herkenbaar! Proberen te accepteren en een beetje afleiding zoeken. Hopelijk is je huisgenoot morgen weer wat opgeknapt!

1 like

Ooooh ja de burgers :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face:

Ik mis NZ zo! Zit de laatste tijd elke week wel even de fotoā€™s door te kijken. Heb ook een filmpje van het meer in Queenstown met de bergen op de achtergrond, je hoort vogeltjes fluiten en het water kabbelen en dan word ik gelijk weer helemaal zen.

2 likes

Same same!!! Aaaw ik zie al helemaal voor me hoe je ernaar kijkt Hihi :heart_eyes:

Haha ja met zulke ogen: :pleading_face: En elke keer maar manieren te bedenken om terug te kunnen maar dat zit er voorlopig niet in vrees ik.

1 like

Ik lees nu ook allemaal ā€˜simpeleā€™ biografieĆ«n en dat is echt fijn, even geen moeilijke / spannende verhalen. Gewoon lekker je hoofd leegmaken voor het slapen.

1 like