Wat spannend, succes. Ik ga voor je duimen/bidden/hopen dat het niks ernstigs is!
Heeft iemand een zalando kortingscode?
@nello zo leuk die Keep. Hier komt regelmatig een staartmees, super schattig beestje
Lekker sgat! Jij trakteert de volgende keer.
De vorige keer dat ik ging afstuderen werd een van mijn katten doodgereden. Afstuderen en katten lijkt een slechte combi.
Proficiat! Wat ga je doen? (Als je dat wil delen natuurlijk)
Ahhh die zijn zo lief, zoān dik bolletje met zoān lange staart Vind hen altijd net de schattige neefjes van de stoere kuifmees
Oh wat een kut timing steeds. Lijkt me dat je dan ook niet echt kan genieten van het afstuderen. Letās hope dat als je kat iets heeft nu het goedaardig is en makkelijk verwijderd kan worden
Ja he, vind ik ook. En āonsā roodborstje dat hier steeds in de tuin zit, vind ik ook zo mooi. Kan er echt van genieten haha, en hopelijk komt er in de lente opnieuw een nestje koolmeesjes in het vogelhuis.
oja
De laatste tijd zie ik jou vaak in de topics waar ik zelf ook reageer. Je valt me positief op
Er is een kans (lees: functie) voorbij gekomen op werk en het is precies wat ik zoek. Mijn baas is ook heel enthousiast dat ik die functie graag wil. Alleen ik durf nog niet te blij te zijn want er is nog niks op papier ofzo. Maar ik ben wel blij al, ergens diep van binnen haha.
Wow fucking hell ik heb zelf uiensoep gemaakt en het is zo lekker
Ugh mijn kat is dood en nu zoekt de andere kat hem steeds en ik loop er dan een beetje raar naast te janken
Status quo na het ontvangen van mijn ereader om 12u deze middag.
Tv: nog niet aangehad
Boeken uit: 1
Boeken bezig: 3
Nu al een goede investering
Dat is wel echt afschuwelijk zielig voor alle betrokkenen heb je hem laten zien dat zn maatje dood is?
Aah wat erg sterkte!
Vandaag had mijn collega een lammetje van 6 dagen oud mee te cute
Wat lief (Ik dacht, nu komt er een foto van het roodborstje of zo maar dit is leuker haha)
Nee dat kon niet want eerst ging de kat alleen even naar de dierenarts en toen moest hij blijven en twee dagen later konden we alleen nog maar terugkomen om hem in te laten slapen en we hebben de dooie kat niet meer mee naar huis genomen want dat konden we echt niet aan
Heel veel sterkte
Dankjewel! B2b copywriting (NL/EN) bij een agency met leuke internationale klanten. Vind 't heel spannend om te starten omdat we zeker nog tot en met juni thuiswerken.
Ik heb een hele erge angst voor de tandarts. Zo lang loop ik er al tegen aan te hikken om een afspraak te maken en kreeg al buikpijn als ik Ć¼berhaupt aan de tandarts dacht.
Maar net heb ik me ingeschreven bij een tandarts in de buurt en erbij gezet dat ik erg bang ben.
Zo opgelucht en trots