Wat je even kwijt wil #50

Side note, ik heb twee insta pagina’s een voor mijn portfolio en een persoonlijk.

Nu kwam ik zaterdag thuis van een vriendin en had ik thuis nog even een wijntje (of 4) genomen.
Ik zie nu terug dat ik tussen deze 2 insta’s mezelf even heb verteld dat ik ‘van je hou’

30 likes

@Hippe_kikker had ook problemen, ikzelf niet.

Ik ben vandaag bij de mondhygiëniste geweest om mijn gebit te reinigen en wat tandsteen te verwijderen. Ik kom net thuis en ik zie dat ik nu op mijn voortanden echt heel lelijke witte vlekken heb gekregen. Ik vind het zo lelijk en mijn voortanden waren eerst het enige in mijn gebit waar ik niet zo tering onzeker over was. Nu heb ik nog een complex erbij :+1: :+1: Het is ook echt wel heel erg opvallend. Ik zag het pas toen ik thuis was omdat ik daar na mijn behandeling gelijk mijn mondkapje weer op had.

Ik heb donderdag een kappers afspraak en ik zie het gewoon gebeuren dat Mark morgen zegt dat de kappers weer dicht gaan.
Nou ik duw hem dan uit het torentje hoor.

21 likes

Huh wat gek, dat lijkt me niet de bedoeling toch? Ik zou er misschien nog even achteraan bellen en laten weten dat je er niet blij mee bent, dan kunnen ze er misschien nog iets mee?

2 likes

Ja ik ben dus zo’n stomme angsthaas die niet over wil komen als een zeikerd, dus durf nu niet te bellen. Ga dan zo aan mezelf twijfelen, of ik dit wel goed zie of niet. Maar ik heb volgende week een controle bij de tandarts en dan zal ik er naar vragen!

Ahh dat hoeft echt niet hoor! Je kent je gebit zelf het beste en als je naar een professional gaat moet het gewoon goed zijn. Maar denk dat het aankaarten bij de tandarts wel een goede oplossing is als je het toch te spannend vind om te bellen nu inderdaad, die zal het dan vast ook zien en dan voel je je misschien iets zekerder om te bellen :blush:

1 like

Ik zit weer een ongekend potje te janken om de serie ‘once’ echt niet normaal

Zitten de tandarts en mondhygiënisten in één praktijk? Dat zou wel fijn zijn.
Durf je eventueel wel te mailen? Ik zou bellen ook eng vinden, maar in een mail kun je rustig je verhaal doen.

Altijd leuk die quizjes. Kan zelfs mezelf verslaan :love_you_gesture:

34 likes

Ik heb een baan!!! :tada:

201 likes

Ja! Dat gelukkig wel. Ik zal het volgende week aankaarten bij de tandarts en dan kan ik horen wat zij erover zegt. Mijn tanden zijn nu ook niet gevoelig ofzo, daardoor voel ik nu minder de drang ze gelijk te mailen. Ik schrok alleen zo, want ik vind het zelf heel opvallend en lelijk. Maar ik ben sowieso al super gefixeerd op bepaalde dingetjes in mijn uiterlijk, daarom twijfel ik zo of ik nu niet overdrijf of niet. Als mijn vriend zo thuis komt van werk zal ik vragen of hij het ook opvallend vindt of niet.

1 like

Mijn voorraad shampoo, conditioner en tandpasta was bijna op.

Bij de etos was de shampoo/conditioner 1+1 gratis dus heb ik daar veel van ingeslagen.

Bij de AH was de tandpasta (paradontax) 1+1 gratis dus daar had ik ook 6 tubes van ingeslagen.

Ik kan dan echt zo blij worden van dik veel geld bespaard én mijn badkamer kast lijkt weer net een winkeltje als ik die open doe met alles netjes op een rijtje en gespiegeld :sweat_smile:

54 likes

Je klinkt nu als mijn moeder

Mother is that you!! Ga weg van mijn forum want dan zie je het ook als ik lelijke dingen over je plaats :yum::heart:

1 like

Hallo dochter! :raising_hand_woman:t5:

1 like

:japanese_ogre::heart: it’s you!!

1 like

Ik weet niet hoe vaak ik al heb gezegd dat ‘ik nu wel in bad zou willen’ in de twee dagen dat ik in ons nieuwe huis woon :pleading_face:

40 likes

Haha sorry het was rme shop
https://www.etsy.com/shop/rmeshop

1 like

Ik ben zo verslaafd aan below deck en alpro choco (deze week een euro bij de Dirk omgggg me so dead)

Kat heeft iets in bek, biopten afgenomen en woensdag hoor ik de uitslag. Als het kanker is weet ik het even niet meer.