Ik moet eigenlijk nog heel veel qua werk doen dus ik zit nu in het open raam in de zon te forummen met m&ms en een glas ijskoude cola zero. Prima werk ontwijkend gedrag
Ik wil!!! Maar mogen geen kids mee.
Ik was eerder deze maand in een keukenzaak geweest om een keuken te laten ontwerpen. We waren enthousiast, mooie keuken en we hoefden geen concessies te doen qua wensen en budget maar wilden nog wel naar nog 2 of 3 andere zaken voor een ontwerp en om te kijken wat we elders voor ons geld krijgen. Nu kreeg ik een heel amateuristisch mailtje dat ik en 7 anderen (dit stond er echt) flinke korting krijgen op de offerte als we binnen nu en een week weer naar de showroom komen!!! Inclusief emoji’s.
Dacht eerst dat het spam was maar het klopt toch echt. Zo verkoop je toch geen keuken man. Eerder het tegenovergestelde.
Aah lekker gedoucht en voldaan op de bank na een dag werken. Morgen vrij dus ik wil eigenlijk heel graag een fles wijn opentrekken maar die ga ik morgen ook al drinken en ik ben op dieet dus helaaas. Thee it is
Ik kom net terug van m’n eerste massage sinds een jaar ofzo en het was echt 90 minuten pijn lijden
Nu voelt alles wel lekker los.
Ik heb een werklaptop en zie nu pas dat er een simkaart bij zit? En die kan daadwerkelijk in die laptop, maar ik snap het niet haha. Hoezo? Waarom? Ik kan dat ding toch met m’n netwerk verbinden?
Ik heb zulke slechte humor. Weet dat mijn vriend in de auto zijn whatsapp berichtjes voor laat lezen via Carplay/Siri dus nu zit ik hem allemaal schunnige berichtjes te sturen en moet ik in mijn eentje heel hard lachen om het idee dat Siri dat met zo’n droge, monotone stem gaat voorlezen.
Als je geen netwerk hebt zou je hem als 4g of zoals vroeger al dongel gebruiken en kun je toch internetten.
Ahhh zo, dus meer als je bijvoorbeeld in de trein wil werken en niet van het treinnetwerk gebruik wil maken?
Mijn kat blijkt geen kanker te hebben.
Love de medische wetenschap dat je snel antwoord hebt
Ja!
Neem aan dat je werk daar een abbo voor heeft afgesloten. Misschien even navragen voor het geval dat.
Ik zie die Anna (wetenschapsjournalist) ineens in elk talkshowprogramma is wetenschap ineens heel populair op tv, is zij de enige wetenschapsjournalist in Nederland, is ze gewoon heel cool of wat is de hype die ik mis.
Ik ben compleet verpest door de bakker hier in de buurt. Die maakt echt de beste kaasbroodjes die ik ooit heb gegeten en een AH kaasbroodje is nu echt te min voor mij.
Sowieso haalt niks het niveau van bakkersbrood! Lekker schaamteloos van genieton
Nee niet de enige, maar ben wel blij om een vrouw in die rol te zien. Of Jort Kelder ofzo die ook ff Wikipedia leest. Small victories!
True, ik vroeg me vooral af waarom ik haar ineens zo vaak zie overal. Maar eigenlijk zijn toch altijd dezelfde mensen op tv, dan heb ik ook liever haar idd.
Dit zijn de echte pro tips! Ik hoop dat het uberhaupt gewoon lekkerder is als er water in zit
Ja een redactie vindt dan iemand die dit vlot kan (en ze is mooi) en dan sta je op de bel-lijst. Maar ik zie ook liever een veel diverser pallet aan experts! Daar is vanuit redacties én experts nog veel te winnen.
Kwam deze net tegen op m’n computer. Weet niet meer precies wat de context was maar het was iets met het forum.
Misschien toch maar eens gaan bestellen.
Morgen komt hometrainer al, vet chill. Als beetje in elkaar te zetten valt kan ik morgen ff lekker stukje fietsen. Moaaaap.