Ik stak net in de auto op een rotonde mijn vinger uit naar rechts
Ik heb mijn vriend zover gekregen dat we pannenkoeken gaan eten vanavond Ć©n dat hij ze gaat bakken. Lifeās good
Wat staat hier? Klmtdrmmo?
Klimaatdrammer denk ik
Oeeeeh Eetsmakelijk alvast!
Heel goed!
Iemand noemt mij net haar beste roddelpartner en ik voel me gevleid terwijl roddelen ongepast isā¦ oeps
Ik fiets nooit en ga alleen met de auto dus Ɣls ik dan al eens met de fiets ga, zoek ik altijd het knipperlicht! dus je bent vast niet de enige.
Haha die is ook leuk.
Ah ik hoop dat het je meevalt!
Ik ben ook helemaal de moeder geĆÆnfluenced door dit forum, dus heb zoān bath bucket via marktplaats opgesnord. Ik vond die anti slip dingen juist wel chill en ik mag vanavond weer omdat er een meeting geannuleerd is Nu al zin in.
Ik weet niet eens meer of dit EK of WK kwaliās zijn want te lang al niet meegemaakt. Maar als ik zo kijk gaat dat nog wel ff door zo (2-0 Turkije vs NL)
WK is dit, 2022 in Qatar.
Oja duh dit wist ik natuurlijk.
Ik volg een zelfstudievak wat je met een mondeling afsluit. Je hebt nul colleges voor dat vak, je moet echt alles zelf doen. En nu heb ik geen idee wat ik kan verwachten en ik vind het dood en doodeng. Gelukkig is dit wel het gebied waarin ik ook werk, dus dat scheelt wel echt
Ik heb honger.
Spannend!
Ik heb een jurk van Sissel Edelbo gekocht via marktplaats, kreeg hem net binnen en de achterkant zit vol met gaten. Zo mega kut dit, kan wel janken. Heb de verkoper fotoās gestuurd van de gaten en gevraagd hoe we dit gaan oplossen.
ik vind het echt chil dat het Nederlands elftal aan het verliezen is, gewoon lekker voor ze, moeten ze eindelijk erkennen dat de vrouwen beter voetballen
Ik zit nu in de trein en mān telefoon heeft nog 3 procent. Ga ik dit redden spannendd
Nieuwe badkamer werkzaamheden zijn nu 1,5 week bezig en word zooo leip van het stof overal. Echt alles krijgt elke dag een nieuw smerig laagje gruis