Wat je even kwijt wil #50

Haha nou iedereen verdient een oppepper dus jij ook, gefeliciteerd met deze prestatie :partying_face:

4 likes

Netjes netjes, in mijn hoofd heb ik al tien mensen op tien verschillende manieren omgelegd of gemarteld. Crime junkies geeft je nieuwe inzichten soms.

8 likes

ā€˜De coronacijfers van het land baarden experts zo veel zorgen dat het OverlegcomitĆ© woensdag vervroegd is bijeengekomen.

Ik raak echt door de war als baarden geen gezichtsbeharing betekent. Ik moet gewoon aan de man met baard.

6 likes

He gadver, mn moeder moest een echo maken en het is niet goed, dus ze is meteen doorverwezen naar het ziekenhuis. Hoop dat het meevalt.:pensive:

3 likes

Ik zit te wachten op iemand die me ā€œrond 2 uurā€ zou bellen ja dag hoor

4 likes

Hopelijk valt het naar omstandigheden mee of blijkt er toch weinig aan de hand te zijn bij verder onderzoek. Ik ga hoor je duimen.

2 likes

Mijn moeder (64, gezond) krijgt volgende week haar vaccinatie! Terwijl de twee hartpatiƫnten van de familie nog moeten wachten (mijn vader en ik). Ergens zuur maar ben ook ZO BLIJ dat zij al wel aan de buurt is. Zin om haar hard te knuffelen als ik ook gevaccineerd ben.

22 likes

Wat naar! Veel sterkte, ik hoop dat het meevalt.

1 like

Hopelijk valt het uiteindelijk toch mee :kissing_heart:

1 like

Ziet er echt heel vies uit.

1 like

Ach zo ziet er wel meer vies uit maar smaakt het wel lekker (snert bijv.).

Ik heb trouwens zoā€™n heel klein sneetje in mijn neus en dat doet echt zeer.

Ik heb echt weer zoā€™n dag dat ik overal klaar mee ben. Ik koop een staatslot, hoop dat ik geld win, neem ontslag en koop een kleine boerderij ergens

4 likes

Ik zit in mā€™n nieuwe stoel op het balkon en hij zit echt fucking chill, wow. Waarom heb ik dit niet al 5 jaar eerder gekocht vraag ik me nu af :joy: kom maar door met nog betere temperaturen want we kunnen toch niet naar ā€˜t terras maar vanaf 1 hoog mensen kijken komt nog best in de buurt

14 likes

Maar jij hebt je gedachten ook niet uitgevoerd. Goed bezig vandaag! :medal_sports:

1 like

Dat zou inderdaad kunnen, helemaal niet over nagedacht. Bedankt voor deze positieve blik :relieved:

Ik vond mā€™n menstruatiecup de laatste maanden iets minder fijn dus ik had hem even links laten liggen, maar ik heb hem nu voor het eerst weer in en ik ben weer helemaal verkocht. Wat een verademing om niet meerdere keren per dag op de wc aan het kutten te zijn met al dat bloed :sparkles:

8 likes

:joy:

2 likes

Is het niet beef jerky? Nooit geweten dat dat hier cowboyvlees heet

Niet alleen kun je gehakte knoflook in een potje kopen maar ook gehakte gember! What a time to be alive

12 likes