Wat je even kwijt wil #50

is dit hetzelfde als ‘grotejongensworst’ op de peuterspeelzaal?

2 likes

Kutcorina, zelfs om varkentjes te kunnen zien moet je een hele wandeling maken want alles is eenrichtingsverkeer maar ik moet te vaak naar het toilet vandaag om die wandeling te kunnen maken.
En de toiletten zijn of course gesloten.

Kut gezelschapswandelaars ga gauw weer binnen zitten dan is het hier weer wat rustiger.

En de shortcuts zijn geblokkeerd.

Ik wil zwijntjes zien. :sob::sob::sob::sob:

3 likes

Uuuuh ik ken dat niet haha. :see_no_evil:

Heb het liever in zijn geheel en niet geroosterd

9 likes

heeft hij ook spare ribs?

21 likes

Ik was net bij de toko en ze hadden zoveel toffe vegan dingen. Zoals nep garnalen en nep kip met allemaal lekkere sausjes. Helemaal leuk.

8 likes

Ja en ossenworst

6 likes

Mijn favoriete collega gaat ergens anders werken en ik ga hem zoooo missen. Vrijdag heeft hij zijn laatste dag. Ik ga zo moeilijk met veranderingen, heb er echt al een week hoofdpijn van 🥲

2 likes

Wat een onsmakelijke foto

20 likes

Smaakt wel prima hehe.

^Me right now

1 like

Ik wil nog even klagen over het feit dat mijn legging ineens steeds afzakt terwijl ik overduidelijk niet ben afgevallen (wel aangekomen), het is niet dat hij te strak zit waardoor hij niet over mijn reet kan ofzo. Wat irritant dit, loop echt de hele dag dat ding al omhoog te hijsen.

Misschien is het een teken van god dat ik geen leggings meer moet dragen en alleen maar panty’s.

2 likes

Oh dit zijn echt kutveranderingen idd, een werkbff heeft zoveel invloed op het werk :heart:

2 likes

Jeeeej ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij een leuk bedrijf :tada:

66 likes

Yes functioneringsgesprek ging goed, deze winst had ik net even nodig in mijn leven :tada:

63 likes

Hoera! Ik heb nog niemand omgebracht op werk :tada:

65 likes

Wtf doe jij voor werk haha

2 likes

Bij de politie? :no_mouth:

1 like

Ahh, ik dj wel eens met een vriendin (via jqbx, dan kun je omstebeurt een nummer opzetten) en nu zijn we voor de verrassing allebei eens vrolijk dus nu zetten we steeds super vrolijke liedjes voor elkaar op. Heel leuk!

3 likes

Hahah gewoon op kantoor maar alles gaat kut deze week. Las jullie prestaties op werkgebied en bedacht dat dit de mijne is op het moment :laugh: Ik leef nog en mijn collega’s en klanten ook. Dat is het wel zo’n beetje haha

15 likes