De 31e gaat die versoepeling in!
Nou dat hoop ik dan maar… vanavond is het moment!!
Heb weer lekker veel aziatische snacks ingeslagen.
Hahah wtf ik deed een lipstick op die ik al heel lang niet meer had gedragen maar vroeger heel vaak droeg (hij is zelfs bijna op?), maar het is echt tering lelijk Echt een soort barbie roze die me echt niet staat, waarom beschermde niemand me tegen mezelf vroeger
Wow, vakantiepilot naar Rhodos
Weet iemand hoe het is met de vagant van Guus Meeuwis & vagant?
Een bad van 190 x 90 cm dat moet wel werken denk ik? Past alleen niet in alle badkamers…
Ik ben zo vreselijk ongesteld, heb al 5 paracetamol op dus mag er nog maar 1
Ga eens even zoeken of ik nog een cocktailtje kan maken met een verloren feminax
Is het een grap als ik mezelf nu inschrijf voor een sociale huurwoning in een andere stad?.. Heeft dat enige kans van slagen, toch bijna niet?
Waarom niet? Ik sta ook op meerdere plekken ingeschreven. Soms is wel een vereiste dat je binding moet hebben met de regio. En volgens mij zijn inmiddels in de meeste regio’s de wachttijden wel fors dus je zal niet ineens volgende week een huis hebben denk ik.
Ik heb dat een paar maanden geleden ook gedaan. Ja, of het zin heeft ligt eraan in welke regio je nu bent ingeschreven en waar je je wil inschrijven. Is wel zo dat meestal voor een andere regio je binding met die regio nodig hebt om echt kans te maken.
Ja, dat is waar ik bang voor ben. Het is praktisch van de ene kant van het land naar de andere. Maar daar woont mijn familie nu en ik wil niet zo ver van hun af zijn. Nja, voor dat geld (voor de inschrijving) had ik ook een miskoop kunnen doen ofzo idk.
Dat vind ik zo lastig, want ik ga nu niet hier mijn hele leven omgooien naar daar zonder dat ik een huis heb. Maar misschien toch maar proberen.
Ja het kan geen kwaad. Handigste is wel een regio kiezen waar je jezelf ziet werken, zodat als je een tijdje ingeschreven staat daar je wellicht wel iets kan krijgen wanneer je een vast contract hebt.
Een paar van hen zitten in zijn huidige band en de rest is iets anders gaan doen
Heb al even niks gehoord over studiemogelijkheden van werk. SQL zit er even niet in, gezien Microsoft niet meer de certificering aanbied welke ik nodig heb. Aangeboden om dan Windows 10 te gaan doen. Zouden we dan een meeting over hebben, nog steeds geen meeting gehad. Nu zelf maar een mail opgesteld met : Dit is examen, dit zijn de mogelijkheden. En dit is denk ik de laatste keer dat ik er zelf over begin. Ben er nu sinds januari over bezig.
Supermarkt hier verkoopt cowboyvlees maar een bakje van 125 gram was eerst 2 euro maar nu betaal je 3.50, koekoek. Heb het nu maar bij de slager gehaald als ik er toch meer voor moet betalen.
Wat is cowboyvlees in hemelsnaam
Ik heb vandaag echt een huildag. Ik wil in bed liggen en er niet meer uitkomen maar helaas heb ik nog een aantal verplichtingen