Wat je even kwijt wil #50

Ik ben met iets leuks bezig en moet nu foto’s van mijn werk opsturen maar ik ben echt noooooit tevreden met mijn eigen werk, er kan altijd wel iets beter. Ben nu foto’s aan het uitzoeken, maar bij alles denk ik iel nee ik schaam me gewoon om dit te laten zien. Terwijl ik zeker weet dat als ik het aan een “leek” laat zien, het gewoon goed is en ze zeggen dat ik het gewoon moet sturen. En degene die op die foto’s staan waren blij met wat ik heb gedaan en dat is uiteindelijk het allerbelanrijkste.

Maar waarom kan ik er niet gewoon blij mee zijn. :unamused:

En is het al opgelost?

1 like

Ja ik heb hiervoor een bad gehad inderdaad :cry:

Ja als het goed is wel, hij heeft een “reverse cancelation” voor mij aangevraagd en dat is als het goed is morgen opgelost. Ik heb voor nu 7 dagen gratis disney+ gekregen.

1 like

Had gisteren zelfbruiner op mn gezicht gesmeerd en oohh ik geniet ervan hahahaha, ik zie er niet meer zo doods uit met mn donkere wallen :heart:

5 likes

Als 1.80m+ vind ik dit badje stiekem fijner dan een echt bad omdat ik niet hoef te kiezen tussen koude knieen of koude boobs

2 likes

M’n pakketje komt tussen 11.20-13.20. Prima tijdvak, daar niet van. Maar hoop dat hij er snel is want ik wil naar buiten om koffie te halen en te wandelen :sunny:

1 like

We hebben een nieuwe oorthermometer en ik wilde hem gewoon even proberen. Geeft die meerdere keren aan dat ik verhoging heb? Voel me meteen niet fit, zo’n mindfuck

Het is bijna zomertijd :heart_eyes: Zo’n zin in avondwandelingen met mooie zonsondergangen!
Nouja…totdat de zon na 9 uur onder gaat :joy:

10 likes

Daar moeten ze toch echt iets op bedenken, ik ben nog nooit een bad tegengekomen waar ik helemaal lekker in pas :sob:

Ik voel eigenlijk niets van die anti slip dingen? Ik ben 1.67m en ik zit er soms met m’n dreumes in (die wil dan rondjes lopen in het bad…). En het past eigenlijk wel prima. Ik vind zitten sowieso wel fijner, dan hoef je niet bang te zijn dat je ineens kopje onder glijdt.

1 like

22!

1 like

Ik snap het niet :joy: :joy:

2 likes

Avondklok wordt vanaf volgende week verkort, dan gaat hij om 22:00 in in plaats van 21:00!

3 likes

Ooooo, nouja waarom weet ik dat niet? Lekker op de hoogte. Top wel!!!

5 likes

Ahh thanks voor jullie reacties, ook @Bailey en @Evert

Dat stelt me wel gerust! Ik was er helemaal niet zo mee bezig en dacht ik zie het allemaal wel, maar nu komt het dichterbij en word ik opeens toch een beetje zenuwachtig. Maar fijn om te horen dat ik hier in ieder geval niet over hoef te stressen haha.

3 likes

Is ook pas gisteren bekend gemaakt hoor! :blush:

1 like

Je moet erin zitten om het te geloven

4 likes

Oooo in de zon mét koffie in de tuin is echt even zo’n geluksmoment.
Heerlijk. Ik zie het even weer wat positiever in nu.

18 likes

Nou misschien doe ik m dan niet vol genoeg maar heb in dit badje eigenlijk zowel koude tieten als knieën :clown_face:

4 likes