Wat je even kwijt wil #50

Ik kreeg de hele tijd die stomme ‘grip’ advertenties te zien op Instagram. Nu heb ik ze gerapporteerd als misleidend :smiling_imp:

4 likes

Ik ben op zoek naar een film personage maar ik kom er niet op.
Het is een personage uit een action of horror film, mannelijk, en heel vlezig. Een dikke nek en een dikke kop (hij heeft heel lang in de grime gezeten, hij ziet er van nature niet zo uit he), en kleine oogjes waar je dan geen oogwit ziet maar ook zo’n vlezige kleur.
Volgens mij heeft hij ook een bruine hoed met rand op, en hij rookt eventueel sigaar? Dit laatste weet ik niet zeker.
WIe weet wie ik bedoel?
Het is niet jabba, en niet freddy krueger.

2 likes

Ik heb vannacht gedroomd dat ik allemaal relaties had met leuke mannen en het was zo fijn!!! Ik voel me er helemaal rozig door haha

8 likes

Ik had laatst ook mijn mondkapje per ongeluk gebruikt om m’n theezakje op te laten uitlekken. Ook geen aanrader, zo’n natte lap op je gezicht

5 likes

In welk hels algoritme ben ik terechtgekomen?

10 likes

Heb zonet lekker van me afgebeten toen een paar mannen seksistische opmerkingen maakten toen ik na m’n hardlooprondje aan het rekken en strekken was. Het gebeurt me wel vaker en ik was er nu echt klaar mee. Dus ik zei: ‘Hou je opmerkingen voor je, beetje respect graag.’
Man: ‘Ik geef je alleen maar een compliment hoor!’
Ik: ‘Dat doe je niet, je bent seksistisch.’
Toen zei hij niets meer en liep snel door.

116 likes

Ik had niet gereageerd, maar klinkt interessant! Veel succes!

1 like

Ik wil zo zo zo graag dat de sportscholen weer open gaan. Ik word gewoon steeds dikker én somberder en ik heb mijn uitlaatklep echt nodig :sob: het lukt me thuis ook echt niet, its not the same.

9 likes

Hebben nog meer mensen met Disney plus dit ineens in beeld?

Ik betaal gewoon elke maand en ik heb mijn abonnement niet opgezegd. Ik heb wel een betaling gestorneerd. Ben nu aan het chatten met Disney plus, maar dat gaat niet zo soepel

Ik heb het forumbadje binnen gekregen net, maar hoe kan dit lekker zijn?? Die anti slip dingen onder je voeten lijken me heel irritant en het is zo klein :pleading_face:

3 likes

Heel herkenbaar! Ik krijg mezelf gewoon echt niet aan het sporten thuis. En nu zit ik te twijfelen om mee te gaan doen met bootcamp (die van High Studios), maar het ziet er zo intens uit dat ik niet durf. Ik sport nu 1x per week bij een personal trainer en deze week had ik pas echt door hoe slecht m’n conditie eigenlijk is. Stond bijna te kotsen na de warming-up. Echt drama.

Fotograferen zolang er zonlicht is op zolder voelt echt als een race tegen de klok

Is het The Thing van de Fantastic Four?

The Thing - ziet er niet heel smakelijk uit

afbeelding

Of Hellboy misschien?

wow ja the thing bedoelde ik!!!
super bedankt!!!

1 like

Ik heb vorige week meegedaan aan een online evenement voor studenten, en krijg nu als bedankje een certificaat voor een donatie aan een goed doel. Vond het al een beetje sad dat er geen flesje wijn bij zat, maar goed, ik ging eens opzoeken voor hoeveel die donatie dan was… 2.50 :sweat_smile:. Voelt een beetje sneu om voor dat bedrag een certificaat opgestuurd te krijgen, had dan de postzegel / kosten voor het papier ook gedoneerd.

7 likes

Vanochtend een ander rondje gelopen, nu het weer licht is in de ochtend kan dat. Is normaal een pad wat door bosjes en bomen loopt zonder lantaarn palen. Ligt ook altijd best wat honden stront. En dat vind ik niet zo chill. Dus nu helemaal vrolijk dat ik dat rondje weer eens heb kunnen lopen. (Tot de klok denk ik weer om gaat)

2 likes

Ja als je hiervoor geen bad had is dit echt een vooruitgang! Het zit nog best ruim :joy:.

Maar als je wel een echt bad gewend bent

2 likes

Ik word binnenkort geopereerd en krijg dan een ruggenprik. Maar ik weet niet goed wat ik daarvan moet verwachten. Doet het veel pijn en voor hoe lang ongeveer?

Nee totaal niet (althans, het blijft een prik maar ik vond het niet extra pijnlijk). Je krijgt eerst een soort verdovingsprik en dan de echte prik. Ik vond het echt reuze meevallen. Na de prik wordt alles warm en raak je heel snel verdoofd.

Ik vond het ook spannend, maar het viel heel erg mee! De prik voel je wel, maar ik had op dat moment meer pijn dus het was echt een verlichting. Daarna voelde ik de medicatie door het slangetje stromen (die zat op m’n rug geplakt) en vervolgens een warme gloed door m’n lichaam.

Volgens mij heb je verschillende ruggenprikken, want ik kon nog wel wat bewegen maar voelde niks. Toen ie eruit kwam voelde het alsof m’n benen sliepen en kwam het gevoel langzaam terug. Had wel heel veel jeuk daarna!