Moet je echt ver lopen om het buiten te zetten? Anders zou ik het gewoon nu snel doen hoor
Ik woon in het centrum en moet het centrale pleintje over, dus ik durf niet
Zouden ze je echt beboeten voor vuilnis weggooien? Kan ik me haast niet voorstellen.
Als je een hond hebt dan maar even multitasken maar dan had je dat wel gedaan.
Hangt er een beetje vanaf.
Wij hebben vorig jaar ruim 25.000 moeten overbieden, maar een goede vriend laatst ruim 50.000 en hij gaat in een klein dorpje wonen waar weinig voorzieningen zijn.
Hangt er een beetje vanaf qua locatie.
Beste is een aankoopmakelaar inschakelen en eventueel documenten bij het kadaster opvragen van huizen in de omgeving. Zo kan je een beetje een beter beeld krijgen over de vraagprijs en de uiteindelijke echte overdacht
Ik las net dit! Blij dat ze dit ook voor vrije sector huur gaan toepassen (ik betaal in mān eentje ā¬955 ) en dat de inkomensgrens voor sociale huur omhoog gaat
Is landelijk wel een dingetje volgens mij. Bij mij kwamen ze vandaag gelukkig nog wel, maar ook weer veel later dan aangegeven. Klantenservice zei gisteren dat er issues waren met avondleveringen
Morgen hoor ik of mijn kat een tumor op een rottige plaats heeft of niet.
Als ik hem dan nu zie, hoe hij mij aanstaart met zijn lieve kopje en wilt knuffelen dan rollen de tranen gewoon over mijn wanger : (
Alweer de vijftigste wjiekw, grote goden. Vijftig maal vijfduizend wjekw berichten wanneer deze vol is
(ohnee nog meer, de eerste was groter, zo groot dat het even een probleem was en toen kwam dat automatisch sluiten)
Ik duim en hoop mee
Ja daar moet je echt zelf research voor doen wat @Evenveel zegt en/of bij een aankoopmakelaar zijn. Wij hebben niet eens overboden (uiteindelijk voor 12.500 onder de vraagprijs gekocht zelfs, paar maanden geleden) dus het kan alle kanten op lijkt me zo, valt niets over te zeggen met alleen de algemene info die je daar geeft.
Ah wat is het toch een ellende om op zulk nieuws te moeten wachten Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen en dat je hem zo lang mogelijk bij je zult hebben (in een relatief goede gezondheid uiteraard!).
Ik heb vanochtend het mondkapje wat in de keuken lag gepakt en die deed ik net op toen ik het station binnen liep. Maar ik heb gisteren gekookt met kruiden en nu mag ik op de vroege ochtend bijna een uur lang kerrie en garam masala in mijn neusgaten verwelkomen
Ik sta vandaag bij de kleuters en mijn klas heeft het beste rooster (door corona), laat naar binnen en vroeg naar buiten. Heerlijk. Kan gewoon bijna een half uur later naar mān werk
Oh god ik kreeg een appje en daar stond in, ik hou van je pit. Maar ik las het als ik hou van je. Van iemand waar ik mee werk. Ik schrok zo, dat zou vreselijk ongemakkelijk zijn. Moest ineens denken aan de forummer die per ongeluk naar haar baas ik hou van je had gestuurd ipv naar haar vriend.
Sinds Corona ga ik 1x in de maand met de auto naar school ipv met het ov. Eerst kon ik bij ieder bedrijf ruim parkeren zonder gedoe. Nu staan alle parkeer terreinen vol. Niemand werkt dus meer thuis?
Heerlijk de dag begonnen met een telefonische klacht bij postnl en dan ook nog eens via twitter. Dat zal hem leren
Misschien gaan die mensen ook wel 1 X per maand met de auto op diezelfde dag