Outlook crasht iedere keer na een paar seconden. Meer apps doen het niet goed en ik word helemaal gek. Blijkbaar is het een bekend probleem en las dat hier ook wat mensen er last van hebben, maar de oplossing van 2 apps updaten werkt bij mij niet
Had ik ook last van, ik heb bij Apps Webview uitgeschakeld en m’n telefoon opnieuw opgestart en nu doet alles het weer!
Ik wil een extra aflossing doen bij duo maar de site laadt niet. Stom
Ja dit is een algemeen probleem en bij mij werkte de oplossing die @Parasol noemde gelukkig wel! Die android system webview (hiervan had ik al de juiste versie) + Chrome apps updaten en toen deed bij mij alles het weer gelukkig
@Lentex Dat klinkt inderdaad als een heftige dag, en omdat het je verjaardag is voelt het misschien nog wel heftiger? Superlief van je zusje wel, en hierbij nog een forum-verjaardagsknuffel/hart onder de riem, hoop dat het morgen een betere dag wordt
En hier een linkje voor als je hem niet kan vinden. Ook net moeten doen haha.
Als het goed is heb je hem al en hoef je hem alleen te updaten. Deze crasht namelijk de boel.
Het is een systeemapp. Die zie je over het algemeen niet zo in de lijstjes. Maar als je mijn link opent, staat er dat installeren of updaten?
Hahaha mijn vriend staat nu op wacht op de hoek van de straat om postnl te vangen en mijn vibrator in ontvangst te nemen
Je kan dan wel zien welke versie je hebt toch?
Als je klikt op dat “nieuwe functies”, 89.0.4389.105 is de goeie
Bij mijn schoonvader was het opgelost met de stappen van deze site:
https://www.galaxyclub.nl/nieuws/crashende-email-apps-op-verschillende-samsung-telefoons-dit-is-de-oplossing/ en dan de stappen onder Android 9 en ouder
Wat rot om te lezen. Ik hoop dat je toch een beetje hebt kunnen genieten van je verjaardag. In ieder geval gefeliciteerd!
Fuck man ze zijn gewoon weer niet geweest voor de tweede avond op rij
Ja vandaag even een flink stuk eraf laten knippen. althans ik vind 5cm veel.
En even wat liever zijn voor m’n haar, had al maskers + die vitamine’s aangeschaft.
Heb het het laatste jaar ook niet zo goed verzorgd. Kokosolie idd een goede! Rijstwater zal ik eens mee gaan experimenten.
Iemand enig idee hoeveel % je moet (over)bieden om een huis te kopen tegenwoordig?
Het is natuurlijk afhankelijk van de woning, maar weet iemand waar je ongeveer aan moet denken? Het gaat om een simpele, maar wel prima opgeknapte tussenwoning in een dorp in het oosten van het land. Er is volgens mij veel belangstelling voor het huis.
Dat kan niemand je hier vertellen, er zijn niet voor niks aankoopmakelaars. Maar je kan in het kadaster kijken naar aankoopprijzen in de buurt bijvoorbeeld?
Dat was mijn favoriet tot ik er acchter kwam wat erin zat.
Morgen ook naar de supermarkt om die te zoeken.
Lekker bezig! Ik maakte het steeds over, maar je kan vast niet zien hoe dat moet als de site het niet doet.
Ben vergeten mijn vuilnis buiten te zetten dus nu moet ik voor 7 uur wakker zijn om het legaal buiten te zetten