Meh wat een dag, voelde me al sinds gisteren rot. Nou daarna een heftige dag op werk (ook moeten huilen, kak), toen belde mijn zusje dat er wat was gebeurd, dus was ook weer heftig (gaat fysiek wel goed gelukkig dus) en nu ben ik weer alleen thuis…
Ik kan niet meer, ga maar naar bed denk ik. Ik weet het ook niet meer.
Ooh hier heb ik nu zin in! Of in danoontje door de vla
Je vrije avond aan een webinar besteden. Altijd leuk…
Heeft iemand zin om tekenspelletje te doen?
Goeie, leuk, dankje!
Algemene tip: mocht je ooit ruzie met mij hebben en het goed willen maken. Stuur me foto’s op van varkens en/of koop autodrop.
Ik ben chagrijnig en baal nu zo dat ik geen toetje heb gehaald haha
oh jaa lijkt me wel weer eens leuk
Leuk! Ik zie je. Wacht nog even op wat meer mensen
Eindelijk mijn stappendoel weer eens gehaald. Kreeg enorm de kriebels om naar buiten te gaan tijdens persco dus naar buiten gegaan. Nu ga ik denk ik nog een uurtje of twee denk ik audioboek luisteren denk ik en borduren. Lekker in bed misschien ook nog wel.
Anders weet ik het ook niet meer
Ik zat opeens in een spel met onbekenden haha omg
Ik lig chips te eten in bed, wat een avond
Haha zo kut is dat altijd, alsof je het verkeerde klaslokaal binnenloopt
Ze is iig heel actief op Linkedin, maar vast ook op twitter of insta.
Succes!
help sorry ik had faalangst en wist niet hoe ik verf moest tekenen en toen kwam mijn kat aan mijn been krabben maar ik wil zo wel weer meedoen
hahaaa mijn kat zit ook steeds op de lapotp
nog een potjeee?
Haha oh geeft niks joh! Je mag gewoon weer komen meedoen hoor
Ik wil overstappen op de ipad want op de telefoon is te moeilijk!
Ik heb vandaag weer een stuk gereden (naar @Bertie om gratis spulletjes op te halen jeej!) en dat was voor het eerst weer dat het goed ging zonder dat ik heel erg in paniek raakte
De keer hiervoor moest ik echt keihard janken omdat de hellingproef niet lukte en de keer dáárvoor sloeg de motor 5 keer af op een kruispunt (waaah!). Moet echt weer even wat vertrouwen opbouwen, maar ben echt trots op mezelf dat ik het weer heb gedaan en dat het goed ging
Oh en mijn lievelingscadeautje was dat mijn zusje een liedje had geschreven en ingezongen (ze kan niet zingen ), van 5 minuten op een mix van k3 over ons leven. Echt huilen zo lief.
Heb alleen maar gehuild vandaag he🥺
@Twijfelkont jouw cadeautje was ook lief btw