Wat je even kwijt wil #50

Ik denk dat ik geen goede moeder zou zijn. Ik heb een hond die echt elk uur loopt te piepen dat ze naar buiten wil. Ik negeer dat gewoon, totaal niet sensitief en responsief. Mijn moeder gaat dan spelen met haar, of gaat toch weer naar buiten. Ik doe alsof ik het niet hoor. Is dit voorspellend voor hoe ik met mijn kind om zou gaan?? Is daar een correlatie tussen?

Vlaflip! Gele vla, laagje ranja en yoghurt eroverheen. Mijn vader maakte ogen, een mond en een neus met de ranja. Heb dit minstens 15 jaar niet gehad en word ineens heel nostalgisch.

10 likes

Heb hier nu spontaan zin in. En dan nog vruchtenhagel erdoor om het af te maken ooooh

3 likes

Whaha ja nu jij en @Marquez het zo zeggen is het natuurlijk niet zo heel raar, was het hele bestaan van vlaflips vergeten :sweat_smile: ben vrij kieskeurig met mā€™n vla, sowieso alleen vanille en ainā€™t nothing touching my vla except slagroom :sunglasses:

3 likes

Met hagelslag als het haar van het vlamannetje

2 likes

@Luzarl Misschien een nutteloze suggestie, maar misschien is Esmah Lahlah (wethouder) wel een interessant persoon? Zij zit nu een maand in de bijstand om te ervaren hoe dat is. Of is dat al te veel verslagen?

Oh ik heb nog nooit slagroom op vla gedaan en ik voel me helemaal geĆÆnspireerd nu.

4 likes

Poeh ik heb een drukke werkdag gehad met interviewen en schrijven en een hoop reacties en nu ploft mams tevreden met een groot glas wijn op de bank :v:t2:

4 likes

Oooh ja slagroom op je vla is echt amazing. Moet je zeker proberen @Totoro
Chocoladevla en slagroom is trouwens helemaal zalig.

4 likes

Ik heb gisteren voor het eerst in maanden een work-out video gevolgd van 10 minuten. Resultaat is dat ik amper kan bukken, traplopen en Ć¼berhaupt wandelen. Ik lach mezelf echt uit. En ik huil een beetje.

20 likes

Bluh ik wil gewoon even heel hard huilen, maar ja dat verandert toch niets

1 like

Maar het kan wel opluchten :relaxed:

1 like

Slagroomvla is ook amazing vind ik. Al tijd niet meer gehad maar vind dat echt lekkerder dan normale

3 likes

Weer een kantoordag gehad, erna altijd moe pfff.

1 like

Aan de situatie verandert het niets, maar het is wel goed om iets met je emotie te doen, zodat die een beetje kan ontladen en je er een beetje uitkomt. Dat kan soms weer wat lucht geven.
Sterkte! :blue_heart:

1 like

Mijn vriend heeft ze precies een week geleden laten trekken, na het jarenlang uitgesteld te hebben. Hij is echt als de dood voor de tandarts. Hij vond het heel erg meevallen en is nu, een week later dus, al weer een heel stuk de oude! En ikzelf heb het ook laten doen een paar jaar geleden en mij viel het ook alles mee.

De ingreep zelf is zo gebeurd en bij het herstel is het belangrijk om consequent (elke drie uur geloof ik) pijnstillers te nemen. Ook al voel je op dat moment nog geen pijn, is meer preventief. En dan komt het helemaal goed :dizzy::dizzy:

2 likes

Yessss ze hadden de vegan versie van mijn favo autodrop :red_car:

2 likes

Ik eet nu de huismerk nacho kaas chips van de Jumbo en omg, wat een verademing tov die van de AH zeg. Hier verzuip ik bijna in dat smaakpoeder terwijl de AH daar altijd zo zuinig mee doet op die chippies. Ja, het is goedkoop maar pls AH geef me meer smaak danku

1 like

Welke is dat? Heeft katja dat?

Ik ben gezwicht en heb een afspraak gemaakt voor winkelen bij de Action. Ik heb een te laag bedrag voor Click en Collect en een aantal dingen kan ook niet via C&C.

Heb er eigenlijk nu al zin in.

2 likes