Dit was wel een beetje zuur vandaag. Was aan het begin van mijn wijk. Gelukkig kwam de fietsenmaker na een halfuur ofzo. Er zat een nietje in blijkbaar.
Ik kom net bij de supermarkt vandaan en heb opeens vanuit het niks een onverklaarbare hunkering naar gele vla. Terwijl ik dat denk al zeker 15 jaar niet meer heb gegeten. Ga ik nog terug of niet
Ik vond het erg lekker! Wel vet veel ook! Had de butter chicken met garlic naan en serieus overal de helft nog van over… was er ook best snel. 20 over besteld en iets voor 6 was het er al.
Ik probeerde net een afspraak met iemand te maken voor een interview maar het lukte gewoon niet. Er was gewoon geen enkel moment dat we tegelijk konden. En nou ben ik verdrietig want ze was al de derde die ik benaderde en de deadline is donderdag 21:00 🥲
Ik heb maar zo’n massage gun gekocht omdat ik nog niet genoeg moed bij elkaar kon sprokkelen om een massage te boeken en mn schouders wel al maanden helemaal hard en pijnlijk zijn. Beste aankoop ever. Ik heb echt al sinds ik me kan herinneren een dikke hard bult in beide schouders die ik maar niet wegkreeg, na drie dagen die gun erop is het gewoon weg. Ik voel ineens weer botten etc in mn schouders, eerst was het gewoon een groot hard stuk. Echt mega chill
En de oven is ook nog stuk alsof vandaag nog niet stom genoeg was
Heb daarom maar wat dingen online geshopt, goed excuus wel
Misschien kan iemand hier op het forum je helpen?
Ik ben niet op zoek naar een specifiek persoon maar gewoon iets nieuwswaardigs dus het is een beetje te breed om hier te kijken
Natuurlijk niets is zo lekker als een bakje nostalgie. Scheutje ranja er door
Niet verwacht dit ooit over een gemeente te zeggen maar ik ben echt positief verrast door de service van de gemeente U. Er waren zomaar papierkliko’s weggehaald in mijn straat, waaronder de mijne terwijl ik hem gewoon gebruik. Vrijdag gebeld, kon niet direct een nieuwe aangevraagd worden maar ze zou erachteraan en deze week terugbellen. Werd vanochtend netjes teruggebeld dat het overgedragen was naar een andere afdeling en dat zij contact op zouden nemen, en ik krijg net een mailtje dat ze volgende week een nieuwe kliko komen brengen Supersuf maar ik ben er gewoon een beetje vrolijk door, hoe soepel dit ging terwijl het dus niet helemaal een routineding was.
Kan je delen welke je hebt?
Hop hop hopjes vla terug naar de supermarkt!
Ohh op die manier, ik heb helaas niets nieuwswaardigs te vertellen succes met je opdracht, hoop dat t nog lukt!
Is het diplomeren en afronden van je studie in corona tijd iets?
Ik heb afgelopen januari mijn diploma gehaald
Ik zit op hete kolen want moet zo eigenlijk nog eten halen maar ik zou voor half 7 pakketjes krijgen en die zijn er nog niet en de app van postNL ververst ook niet. Heb ook niks beters te doen dan me hier druk om maken en honger lijen momenteel dus…
‘Ja, doe die scholen nou maar dicht! Ik wil vrij.’
🥸 m’n kind is stuk
Haha ja! Of met Roosvice. Lijkt wel wat op vlaflip maar dan zonder tweede soort vla.
Ehhh gewoon een van bol van veertig euro met goeie reviewd. Body system staat erop