Mijn moeder heeft ook een aanvraag voor een WIA lopen en dat gaat ook allemaal heeeeeeeel omslachtig, ook regelmatig dat haar baas al iets weet en zij pas ruim een week later er bericht over krijgt.
Ja het is echt een ramp. Of nja, ergens natuurlijk blij dat het er is maar wat een omslachtige procedure zeg.
Ik dacht redelijk ingelezen te zijn, maar toen ik vorige week onverwacht door een arbeidsdeskundige werd gebeld die met allerlei termen en percentages en regels en weet ik veel wat strooide voelde ik me echt zo dom! Kon het echt even niet meer overzien, dus toen dacht ik ok, ik wacht wel op de brief. Maar die komt dus maar niet
Melissa van Mijn kwaad bloed is overleden. Wat mooi dat ze toch nog de lancering van haar boek heeft kunnen meemaken, maar wat is dit ontzettend verdrietig om te lezenâŠ
Mijn humeur is al de hele dag zoân beetje -10
Ik word echt zo gillend gek van mn moeder. Ze bemoeit zich overal mee. Ik print vanaf boven iets krijg ik meteen een appje wat is dat. 1. Wat boeit t. 2. Als je ff wacht zie je dat t een verzendlabel is. En 3. Je weet dat ik een pakje moet verzenden ook al is t veeeeel te duur wat ik verkoop.
Mn eigenwaarde en humeur dalen echt tot beneden vriespunt door haar.
Ja zo verdrietig, kreeg er echt kippenvel van. Het zat er wel aan te komen maar als je dat dan leest blijft het wel heel triest, zo jong
Ik ging ooit telefonisch mijn naam spellen, bang dat ze het anders verkeerd zou verstaan. Nadat ik klaar was zei ze âdit kan niet, dit zijn teveel tekensâ. Blijkt dat ze het halve telefoonalfabet dat ik zojuist genoemd had als Ă©Ă©n woord achter elkaar had geschreven.
Die kans is zeer aanwezig, haha! Zoals Sugarsnap ook al zegt, ik heb ook blush-achternaam gezegd en kreeg âblushstreepjeachternaamââŠ
Lekker roti besteld, had ik zin in en aangezien ik geen zin heb in weer een zeik persco. treat ya self.
Sinds wanneer komen ze van de vriendenloterij specifiek op bepaalde adressen aan de deur? Had hier net iemand staan terwijl ik me hier niet voor heb opgegeven ofzo en hij belde alleen bij mij aan en niet bij andere mensen in het gebouw. Hij vroeg ook echt of ik niet wist dat hij zou komen, eh niet bepaald nee want ik zat ook nog eens midden in een meeting. Heel irritant
Was het niet gaston met een cheque
Hahaha nee dat zou dan weer wel heel welkom zijn geweest helaasâŠ
Pfff same, gatver
Net maar Prince mini stars gekocht om mezelf op te vrolijken
Ja als iedereen hier lekkere dingen gaat eten omdat persconferentie is laat me met rust hoor want dan ga ik weer allemaal argumenten bedenken om mijn dieet te laten falen want ik ben vandaag begonnen na 4 dagen vreetfestijn verdorie
Heeeel jaloers ben ik
Ik ga een simpele maaltijdsalade eten vanavond, you are not alone!
Sorry not sorry (ik volg ook een dieet en enkel voor eens in de twee weken of langer maak ik een uitzondering voor roti en laat ik de aardappelen als nog zo goed als weg)
Nee joh, gewoon lekker eten wat je van plan was! Goed bezig
Ik ben ook weer begonnen met gezond eten, dus hier ook niks speciaals vanavond.
Ik heb volgende week een afspraak voor een Thaise massage, nu al zin an!
Ah naar zeg! Hier ook al, echt niks aan. @MadameMignon als ik nog naar de supermarkt moest, had ik ook prince mini stars meegenomen, zo lekker.
Mijn ouders zijn een weekje weg in Nederland, dus nu logeer ik in hun huis. Voelt ook helemaal als een soort mini-vakantie zo