Wat je even kwijt wil #50

Pff ik heb zo’n drukke dag vandaag, ofja druk alsin voor mijn doen op dit moment. Ik rol van de ene afspraak in de andere. En dan heb ik straks om 16.00 ook nog eens beoordelingsgesprek op het werk. Blij als deze dag voorbij is.

1 like

Ik wil naar de kapper en wil eigenlijk ook weet mijn haar laten verven naar wat lichter blond. Heb voorheen grijs gehad en vind dat nog steeds megamooi, maar teringduur en dat ontkleuren is ook niet heel goed. Heb nul verstand van hoe het er met highlights, lowlights en babylights en die ongein uitziet en drievierde highlights en weet ik het. Iemand mooie voorbeelden van koelblond haar? Kom altijd dezelfde voorbeelden tegen en heb keuzestress haha

Pffff mijn telefoon doet ook echt kut. Beide mail apps openen gewoon niet

1 like

Ik heb via whatsapp zon adroid gebeuren fix gekregen van samsung. Mag het hier niet posten en ben te lui om het hier te typen. Als je het wilt pb me maar.

Bij mij ook, klote3

Wat rot! Wat voor toets is het? Misschien kan iemand hier je helpen?

Wentelteefjes voor lunch :ok_hand:t3:

4 likes

Pff gisteren mijn piercings in mijn forward helix piercings laten vervangen maar damn mijn oor voelt nog steeds mishandeld aan. Ze kreeg 1 bolletje niet meer los dus dat was echt een gekloot van hier tot tokyo echt 10 minuten lang ofzo, ook nog eens de meest recente gezette piercing van de 3. Zetten deed minder pijn.

Ik zou wel een dystopische film tussen Android en Applefans willen zien. Ff in Hollywood pitchen

1 like

Echt ik word er zo strontziek van dat er overal reclames en advertenties zijn over dat je niet teveel moet lenen want dat heeft gevolgen voor je hypotheek later en bla bla. Van die filmpjes waarin mensen ‘schrikken’ van de 20k schuld zodat wij er ~ bewuster van worden en minder gaan lenen…

Ja claudia, leuk, maar hoe ga ik mn huur betalen dan? Bedelen?

10 likes

Ja, bij je rijke papa die in zijn Tesla rondjes om je huis scheurt

1 like

Had hij die maar

Geen tattoos meer voor jou! Of je moet ze al gratis krijgen natuurlijk.

Maar zo kun je wel huur betalen :grin:

1 like

Met de koopzegelboekjes van mama betaald🥺 had ze gespaard om nog eens naar Amerika te gaan (de tattoo, niet de huur haha)

8 likes

Aaaw dan hebben ze wel allemaal iets speciaals!!!
Als je nog iets over hebt misschien nog iets Amerikaans laten zetten?

Ik heb net voor het eerst training gegeven via teams en vond het best spannend maar het ging heel goed en ze deden leuk mee!!

Nu meteen de rest van de dag geen zin meer om wat uit te voeren lol

10 likes

Ik heb het vorige week laten doen en ik was zoooo bang (mijn tandvlees was ook heel erg onstoken en enorm pijnlijk dus ik wilde sowieso niets of niemand in mijn mond hebben) Maar het viel echt onwijs mee! Na de verdoving voel je helemaal niets qua pijn meer, ze wippen hem er uit en ze zijn klaar. Het enige wat je voelt is druk.
Ik had 1000% meer last van mijn zenuwen dan van de behandeling, dus ik hoop dat dit je een beetje gerust stelt, dan gaat het hartstikke meevallen. En zeg het ook gewoon tegen de dokters als je het spannend vind! Die houden daar echt wel rekening mee vaak.

2 likes

Ik heb ook een positief verhaal! Het was bij mij pijnloos en heel vlug. Achteraf heb ik de pijn makkelijk kunnen onderdrukken met wat pijnstillers en ik had geen last van zwellingen of blauwe plekken. Zou het meteen opnieuw doen als het moest. Komt helemaal goed maandag, je hoort de positieve verhalen gewoon minder vaak dan de horrorverhalen

Dat was trouwens het enige moment dat iemand (behalve mijn vriend dan) op minder dan anderhalve meter is geweest het afgelopen jaar dus misschien heb ik het geromantiseerd haha

1 like

Damn, ik heb een uitkering (WIA) moeten aanvragen omdat ik al heel lang ziekgemeld ben, gelukkig wel goed op weg qua reïntegratie. Nu heb ik vorige week nog wel een telefoontje gehad van een arbeidsdeskundige die aangaf dat de WIA waarschijnlijk wel toegekend zou worden maar de precieze dingen (ook qua hoogte ed) zou ik per brief krijgen, waarschijnlijk eind vorige week of begin deze week.

Ik heb nog niets gehad en ook in mijnUWV staat niets. Maar nu blijken mijn bedrijfsarts en m’n werkgever dus wel al de beschikking te hebben ontvangen, vrijdag al. Vind het echt bizar dat die het eerder weten dan ikzelf?

Woehoeee ik start na de zomer met een nieuwe baan en dan ga ik mijn opleiding duaal afmaken :partying_face:

41 likes