Wat je even kwijt wil #50

Omg dit heb ik in 2019 gehad. Werkte mn code ineens niet meer. Alles kwijt fotos van new york enzo pff. Gelukkig spamde ik alles op insta haha maar alsnog kut

1 like

Echt afschuwelijk is het! Zo zonde van je foto’s!

1 like

Heb echt gewoon al drie weken iedere dag hoofdpijn, word echt gek

Ik wou gaan fietsen, en zit al helemaal klaar met helm op en fietsschoenen aan, maar mijn man heeft beide sleutels meegenomen naar zijn werk, dus kan niet weg

1 like

Ik ben ook al mijn New York foto’s kwijt… Samen teruggaan dan maar?

1 like

Jaaa :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Shit dat is echt ellendig. Kun je niet naar zijn werk fietsen of is dat te ver?
Balen

Nee, de voordeur (we wonen in een appartementencomplex) valt namelijk niet automatisch op het slot, anders was dat wel een optie geweest! :unamused:

En kan hij geen sleutels komen brengen? Hij heeft ze meegenomen, beetje onhandig als jij daardoor de hele dag aan huis gekluisterd zit.

Even de buren vragen of ze de deur op slot willen doen?
Weet niet of je daar contact mee hebt/ze thuis zijn
Heel irritant haha

Ik zie ZO vaak handhavers in de straat, dan gaan ze elke auto scannen en af en toe kunnen ze een bon uitschrijven. Ik geniet er te erg van om mensen hun reactie te zien als ze erachter komen dat er een bon achter hun ruitenwisser zit :popcorn:

2 likes

& @C3PO Nee die kennen we verder niet. Hij zou ze eventueel tussen 12 en half 1 kunnen brengen, maar ik wacht wel tot hij thuis is (2 uur ongeveer) en verder had ik toch geen plannen voor vandaag. Ik ga morgenvroeg wel sporten, geen zin om straks weeeer m’n sportkloffie aan te trekken. Tot zover mijn motivatie :laughing:

1 like

Oh, tot twee uur is wel te doen, ja! Scheelt dat hij niet pas om 19.00u thuis is ofzo.

1 like

Dit heb ik ook! M’n Huawei kan ineens meerdere apps niet meer aan, irritant zeg

1 like

Ik kreeg hier helemaal paniek van want na een update was ineens een deel van mijn foto’s van mijn telefoon af? Maar gelukkig staat alles nog in m’n Google-account omg.

1 like

Ahwww maar het is juist ook wel fijn om er snel vanaf te zijn! En for what it’s worth: ik ben echt mega bang voor de tandarts en vond het trekken van mijn verstandskies enorm meevallen. De behandeling zelf voelde ik niet en achteraf heb ik amper last gehad.

1 like

Ik heb echt GEEN zin om te werken vandaag. Maar echt 0,0.

3 likes

Ik ook niet. Zit op kantoor al de hele dag door het forum te scrollen en een beetje online te shoppen terwijl ik morgen een enorme deadline heb. JOEE

3 likes

Heb je het al gehoord of is het een gevoel?

Omg ik ben vanochtend bij de tandarts geweest en het is me zo meegevallen.
Super aardige tandarts.
Een klein gaatje die ik vanmiddag al kan laten vullen en voor de rest zag alles er goed uit
Er is zo n last van mijn schouders gevallen

19 likes