Ik ben op de bank in slaap gevallen rond 20.00 en net wakker geschrokken. grrr nu zal ik vast vannacht amper slapen.
Ik was mijn haar aan het borstelen en toen zag ik wat glinsteren in mijn haar, dus ik ging inspecteren, ervan uitgaande dat het een grijze haar zou zijn. Was het een rode haar?? Komen mijn Schotse roots op late leeftijd naar buiten? Ik krijg ook steeds meer sproeten.
Nee, echt verven. Al weet ik niet of ik wieltjes zou kunnen wisselen en waar ik die dan koop enzo
Wielen wisselen is alleen maar een kwestie van een moertje losdraaien. Echt super makkelijk. De lagers in het wiel doen of wisselen is even een trucje maar dat leer je echt zo met youtube. En verder gewoon rolschaatswielen of quad wheels intikken op google. Op Etsy staan ook super leuke dingen. Ik wil daar nog eens een keer vleugels kopen voor mijne. Die kan je aan je veters rijgen
ik vind het echt intens dat ik gister de baan gekregen heb en maandag al moet beginnen de eerste twee dagen vanuit huis ook nog eens en dan woensdag voor het eerst naar kantoor. voor het eerst in ruim 4 jaar weer een kantoorbaan ook, ben benieuwd
Zwart blijft wel langer mooi! Ik heb rode rolschaatsen van suede en ik heb ze pas helemaal schoongemaakt maar die blijven smoezelig op plekken. Ik denk dat ze over een tijd gewoon grijs worden
Maar pimpen is juist leuk! Ik vind het altijd leuk om te zien hoe iedereen hun rolschaatsen customizen met wielen, veters of stickers en patches!
Ik vind dit soort “muziek” aan de ene kant heel rustgevend dus zou er wel mee in slaap willen/kunnen vallen, maar ergens denk ik “wedden dat er midden die video ineens een schrikmoment zit” dus dan ga ik daarop focussen en val ik alsnog niet in slaap.
Hahahaha ik kom hier al 542 dagen waarvan minimaal 365 opeenvolgend (badge to proof it ) maar ben blijkbaar niet regular genoeg om een topic te openen zonder moderatie
Maar @Echo, @LastYoungRenegade, @Dazed en anderen waarvan ik de forumnaam ben vergeten: we hebben nu een skate topic!
Ik kan niet slapen omdat ik mega gestrest ben over iets waar ik nu toch (nog) niks aan kan doen en mijn hoofd blijft er maar aan denken. Zo frustrerend, ik wil gewoon lekker tukken nu
Ik had mijn elleboog gestoten, deed pijn!
Ging net opzoeken (want geen slaap) waarom het een telefoonbotje wordt genoemd. Iets met de 1e telefoons en stroom waardoor je een korte schok kreeg
Maar kennelijk wordt het ook weleens “weduwnaarspijn” genoemd !?
Nog nooit van gehoord. Omdat dat verdriet meestal ook heel hevig maar van korte duur is, aldus Wiki huh
Ik voel me echt een aansteller nu maar het geluid van het nieuwe luchtzuiveringsapparaat maakt me zo onrustig ‘s nachts
Of tinteldoosje! Maar volgens mij is dat iets regionaals.
Ik kan niet slapen wiehoeeee
Ik denk aan een heel ander lichaamsdeel als ik denk aan tinteldoosje
Vriend was super hard aan het snurken, brandweer met dikke sirenes vannacht, oordoppen in gedaan en omgedraaid. Beginnen de katten heen en weer te rennen over me heen. In already done with today en ik heb ook nog eens een stom overleg bah.
Ja wieltjes enzo wel, maar stickers vind ik dan weer niet mooi.
En ik ga het skatetopic even zoeken!
Ugh al sinds gisteren intense hoofdpijn en nu nog steeds niet over.
Ai maar dan doet jouw gemeente aan diftar. Bij ons betaal je gelukkig nog een vast tarief voor een heel jaar.
Bij ons thuis noemen we dat het elektrische botje! Omdat het inderdaad lijkt alsof je een schok krijgt als je je stoot. Nog nooit gehoord van het telefoonbotje ook