Je internet werkt niet
Zit nu niks anders meer op dan een corona-ontkenner te worden en erop staan dat de babyshower toch irl wordt gehouden. Met een beetje geluk en strategisch gekozen vrienden word je nooit meer voor wat voor bijeenkomst dan ook uitgenodigd!
Als je baby een huilbui heeft het geluid opnemen en afspelen aan het begin van de babyshower. Je moét toch echt naar je kind!
Ik had online een diplomauitreiking en mijn praktijkopleider had een presentatie en super schattig praatje gehouden het was zo aandoenlijk en ik kreeg een bos bloemen van mijn klasgenoten en dat was ook zo zo lief ik ben helemaal flabbergasted van alle positiviteit
Dit ga ik sowieso doen en als nieuwe ‘sorry ik rijd nu een tunnel in’ gebruiken!
Iedere keer gniffelen als ik deze reclame hoor:
Nieuwe Andrélon kleurmaskers, pleur lekker op!
Hier zouden ze eerder de laatste boom voor je huis omhakken.
@Grace je zit dan toevallig bij een van de testevents van Fieldlab.
Ooooh een vriend en ik zijn in nostalgische bui en hij is zo iemand die altijd compromitterend materiaal van iedereen heeft. Dus hij stuurt allemaal video’s van de tijd waarin we samen veel sportten en elkaar dan liepen te Dickens en uit gingen en samen met een andere vriend van ons keihard staan te dansen. Ik voel het gewoon fysiek zo erg mis ik die tijd nu.
Stop hem in de bosjes
Doe het zsm. Ik praat uit ervaring.
Pfff zag net een voorstelfilmpje van één van de deelneemsters van het nieuwe seizoen Over Mijn Lijk. Meisje van 16 die in maart 2020 te horen kreeg dat ze is uitbehandeld. Gewoon de laatste maanden van je leven en dan is er corona. Gadverdamme wat verschrikkelijk oneerlijk.
Ja, ik ben wel van plan om rolschaatsen te kopen die sowieso lang meegaan. Na een jaar al stuk vind ik ook zo zonde. Maar vind vooral saaie zwarte in mijn maat (en nee, pimpen wil ik niet), dus hoop dat dat aanbod groter wordt naarmate het mooier weer wordt.
Ik had sokken besteld bij de action, had ze echt nodig en sokken vind ik altijd een beetje zonde van mijn geld, dus ik koop ze of bij de primark of bij de action. Je moest voor minimaal €15 bestellen, dus had reeses pindacups erbij gedaan en kinderchocola. Hadden ze alles behalve de sokken. Die vrouw zat heel zielig op een stoel te wachten tot mensen eindelijk hun bestelling kwamen halen, dus durfde ook niet te zeggen joe dan laat maar haha. En die reeses zijn echt goor. Maar gelukkig heb ik kinder
Momenteel zou ik fucking blij moeten zijn, maar ik voel het even niet meer. Voel me vooral heeeel sip en alleen. Mis echt nu iemand om samen mee in bed te liggen en mee te kunnen praten ook. Dus bij gebrek aan beter huil ik maar in m’n eentje. Hoop echt dat ik zo kan slapen, maar zie het somber in
Ik zag dat ze ook een concert hadden georganiseerd voor die test evenementen, maar uitgerekend André Hazes geeft dat concert . Zo erg is mijn drang naar concerten bezoeken nou ook weer niet.
Hartje voor de internet knuffel <3
Ik vier nog liever carnaval.
@Baron dat had ik vorige week ook, de spullen die ik echt nodig had, hadden ze niet meer op voorraad.
Bedoel je met pimpen verven oid of ook alleen accessoires wisselen? Want je kan echt veel al met alleen leuke wielen en veters etc. Mijne zijn ook gewoon zwart, maar heb meerdere sets wielen in verschillende kleuren die ik afwissel en vind het juist wel leuk een neutrale basis te hebben. Maar er zijn vast en zeker merken die wel leuke kleurtjes jouw maat hebben
Mijn laptop is een oud ding dat best heet wordt dus nu heb ik mijn theemok naast mijn laptop neergezet zodat de warme lucht die uit de ventilator komt mijn thee warm kan houden