Ik heb zo’n stomme mail in mijn werkmail Haat het om de dag op die manier te starten…
De kat is het er duidelijk niet mee eens dat ie alleen brokjes gehad heeft. Nu is ie mij aan het vervelen.
Vandaag het gras en dan is de tuin klaar!
Heb nu al zin om de dikke konijnen mee naar buiten te nemen met mooi weer.
Al stond ik net al te twijfelen om die dikke op te pakken en mee te nemen naar beneden en dan tegen haar te zeggen:“kijk dikke, doen we allemaal voor jou en je oude man”
Ik zie in mn post nl app dat we een gratis politiek kwartet spel krijgen hahaha
Ik heb roggebrood herontdekt, lekker man
Onverklaarbare spierpijn dag 8 op naar de coronatest.
Damnit, nu zit ik weer naar rolschaatsen te kijken en heb er nu eigenlijk geen geld voor.
Ik heb echt geen ziiiiiin
En ik heb een spijkerbroek aangetrokken en vraag me af waarom
Ik luister Dakterras terwijl ik in bed lig met het zonnetje op m’n raam Moet ook echt iets leuks gaan doen vandaag van mezelf voor afleiding, maar geeeeen idee wat… heb al 2 dagen gewandeld en ga morgen t/m zondag ook weer, dus dat valt nu wel even af
Man man man, dit wordt een frustrerende en lange dag. Ik heb online vorming, we zijn bijna een uur ver en we zijn nog steeds bezig met iedereen ingelogd te krijgen op het platform. Gelukkig is ondertussen wel al iedereen in de vergadering geraakt en is Teams al uitgelegd .
Da fuck is online vorming?
Online lesdag, opleiding.
potverdomme, er komt gewoon weer water omhoog. nu word het echt tijd om riool mensen er bij te halen
Haha kende het begrip niet. Hopelijk komt de les snel op gang
Stempassen bezorgen vandaag. Wordt een lange dag dus.
Haha, ja, dan is het waarschijnlijk een Vlaams woord?
En ik vrees ervoor. Ik denk dat het voor de rest van de dag (en morgen ) dit tempo zal blijven.
Ik zag dit ook, maar aan de striptekening die erop staat te zien is het gewoon een reclamedeal voor 4 weken een krant voor een bepaald bedrag?
Nieuw recept proberen/iets bakken? Boek kopen en dat lezen in de zon? Bloemen kopen voor jezelf?
32 uur werken is echt één van de beste keuzes die ik ooit gemaakt heb. Elke week een feest dat ik een hele dag extra vrij ben.
Dat is me het iets lagere inkomen wel waard
Heb nog wat boeken liggen ja, denk dat het lezen in de zon wordt!