Wat je even kwijt wil #49

Virtuele knuffel :heart:

1 like

:yellow_heart::yellow_heart::yellow_heart:

1 like

Wat heftig dat je je zo voelt :worried: Klinkt als een prima reden om gewoon rustig op die bank te blijven zitten en even helemaal niets van jezelf te verwachten maar gewoon lief voor jezelf te zijn en jezelf de rust en tijd te gunnen om even adem te halen en tot jezelf te komen. En, het kan een ander soms ook een fijn gevoel geven als die er kan zijn voor een ander en kan steunen he, dat is niet per se een last of vervelend. Misschien helpt die gedachte om toch even steun te zoeken bij je omgeving. Sterkte :heart:

1 like

Kijkt er iemand bouwval gezocht? Waar gaat dit over… hoeveel caravans en kraantjes kun je kopen en niet je huis verbouwen?

3 likes

Wij hadden dit toevallig al vooruit gekeken, maar ik zei toen ze de keuken uit de eerste stacaravan sloopten al dat ze sowieso hun halve budget in caravans gingen stoppen en dat het niks zou worden met het huis. Je wil een half jaar in die caravan zitten en daarna in je droomhuis wonen, dan schrob je toch gewoon even die koelkast en dan doe je het er maar even mee, steek je energie in dat huis!

4 likes

Zit de slechtste chauffeur van Nederland te kijken hoe dan is danisha naar huis :sob: gewoon alle 3 de rijbewijzen afpakken

1 like

Hahhaa precies, al dacht ik eerst van nou ja opzich wel logisch dat je een nette stacaravan wil. Maar toen ging ie rioleringen graven voor die dingen waar hij dan weer drie maanden over deed en toen kochten ze er nog een? Ik wacht Bob z’n reactie met smart af

2 likes

Ja is nooooooit zo lekker als uit de frietpan, maar het is oke

1 like

Hahaha ik kijk ook vol verbazing.

Zijn motto is: genieten

1 like

Ik heb ze even opgezocht en zie dat veel onderdelen van plastic zijn dus dat zal een reden zijn. Wel denk ik dat ze dit vast net zo berekenen als het maximale aantal personen in een lift en je dus vast wat speling hierin hebt. Mocht je het toch niet durven/willen maar er wel wat geld aan willen uitgeven dan zou je eens kunnen kijken naar rolschaatsen met metalen plates. Die zijn sowieso duurzamer en kunnen vast ook meer gewicht dragen

Ik ken iemand die het vanavond niet zo nauw neemt met de avondklokregels en nu ben ik aan het hopen dat ze op de terugweg naar huis wordt aangehouden en een bon krijgt.

Ze was gisteren al staande gehouden op de snelweg vanwege gebruik van mobiele telefoon, maar gematst. Daarvan vind ik ook dat ze haar die bon hadden moeten geven.

Aardige gedachtes van mezelf wel. :roll_eyes:

7 likes

Ik bak ze vaak in de pan, heb je nog wel olie? Dan gewoon een laagje (hoeft niet heel veel maar wel meer dan normaal) in een koekepan en dan bakken. Wordt redelijk krokant.

1 like

Genieten = dumpen

1 like

Ben ik shopping therapie aan het doen op Vinted? Jawel.

12 likes

Vandaag aanslag voor de waterschap en gemeente belasting, meer dan 1100 euro :sob:

1 like

Ik heb dus al maanden een enorme pompoen naast mn voordeur. Die al wat tekenen gaf dat hij vanbinnen aan het rotten was… :face_vomiting: toch heb ik deze genegeerd en is hij nu na die warmte helemaal ingezakt en hij lekt nu pompoen juice :nauseated_face:

Kijk er echt tegenop om hem op te ruimen

6 likes

Jaaa hier hadden we een Dick Bruna kaartje gekregen:

9 likes

Ah dat kan je huurbaas toch doen als je eenmaal weg bent, soort afscheidscadeau

12 likes

Oh wow. Ik moest laatst iets van water en afval betalen (waarschijnlijk dezelfde rekeningen?) en vond 500 euro al weer meer dan genoeg. Ik heb ooit uitgerekend wat ik betaal per vuilniszak (als je omrekent) en daar werd ik echt niet vrolijk van.

Jongens hoe kom ik onder een digitale babyshower uit? Het hele idee is al kut maar de organisatie ontspoort ook nog eens volledig. Het is over 2 weken al dus als er langdurige problemen gefaked moeten worden moet ik ASAP beginnen.

14 likes