Sending love your way!
Meer gemeentes die zoiets doen tijdens de pandemie?
Even een hart onder de riem steken dmv een brief en kaartje.
Mijn gemeente kwam alleen met een brief van de waterschapsbelasting. Moest daar wel een traantje om laten
Ik heb dus geen flauw idee wat hier staat.
Bietennnnnn
Heb ik net mijn moeder keihard laten schrikken met een schrikfilmpje van Facebook? JAAAAA. Ik zat er naast en ze gooide haar telefoon echt de lucht in.
sorry not sorry
Sterkte en knuffel en je mag huilen en schreeuwen
Nog even op de tanden bijten!
Ik hoop dat als mn gemeente dit doet dat ik het briefje dan wel kan lezen.
Ik heb tijdens het begin van de tweede golf een “als iedereen zich nou eens aan de maatregels houdt ”-brief gekregen. Vond het kerstkaartje dat ik daarna van de gemeente had gekregen iets leuker.
Pfff ik heb me dus ingeschreven voor een opleiding, maar moet op de dag van de intake werken en heb die week al verlof opgenomen ivm iets medisch. Dus ik heb netjes gemaild en gevraagd of we een andere datum kunnen prikken en een voorstel gedaan.
Krijg ik terug dat er nog geen andere data zijn en of ik wil annuleren? Uhh nee, denk dat ik morgen maar even bel.
Doe ik mee aan de Ommetjes groep van mijn werk omdat ik het leuk vind of omdat ik wil laten zien dat dikke mensen ook wel wandelen. Ik vrees het laatste 🥲
Ik vind echt iedereen die zijn/haar troep niet meeneemt uit een park een schoft. Echt die beelden uit oa het vondelpark, je moet je schamen. En niet alleen vanwege het overtreden van allerlei coronaregels.
Toevallig die spin in dat mondkapje? mijn moeder stuurde die net naar mij en ik schrok me ook helemaal de tering
Wat lief van de gemeente! Niet van de gemeente maar wel van het bedrijf waarbij we ons huis huren. Een lief briefje met chocolade en als we de huur niet konden we betalen, we contact met hun konden opnemen om naar een oplossing te kijken.
2 weken later kregen we de jaarlijkse huurverhoging brief
Jaaaaaaa.
Mijn moeder haar telefoon lag twee meter verderop haha.
Een tijdje terug hebben we een brief ontvangen van de burgemeester. Die was ook naar alle inwoners van de gemeente verstuurd.
Ooooh die kreeg ik laatst ook, ik schrok me een ongeluk!
Zie ik rolschaatsen bij de Lidl webshop is het maximale gewicht 100 kilo. Helaas, ik ben zwaarder, want ja, flink overgewicht. Althans, ik sta nooit op de weegschaal, maar moest een tijd geleden wegen en toen was dat wel zo. Zo jammer weer.
Ik ben net tot de conclusie gekomen dat thermos flessen niet alleen voor onderweg fijn zijn, maar ook top voor thuis. Water blijft de hele dag koud en de thee langer warm waardoor ik hem niet in een keer op hoef te drinken maar er gewoon een uurtje over kan kan doen. EN er komen geen kringen op de tafel!