Wat je even kwijt wil #49

Lekker voor het eerst ongesteld weer zonder spiraal. :confetti_ball:

2 likes

Ik kijk er echt naar uit om woensdag naar de kapper te kunnen. Eindelijk verlost van het afdak boven mijn wenkbrauwen en mat :upside_down_face:

7 likes

Mijn vader, hij had altijd hoge functies binnen directie van grote bedrijven. Was er klaar mee. Heeft toen besloten dat hij de laatste jaren tot zijn pensioen (vervroegd) taxichauffeur werd. Heerlijk vond hij het, lekker heel de dag mensen rondrijden. Financieel kon het.

Ik lees veel over om minder uren te gaan werken. Maar als je vader er net zo klaar mee was als de mijne (en het kan financieel) zou ik zeggen tegen je vader: ga je gevoel achterna. En als dat een carrière switch is, doe dat. Je hebt maar een leven. Goed inkomen etc. Wordt als zo iets belangrijks gezien, maar wat als je ongelukkig bent in wat je doet. Ze gaan al kleiner wonen. Hebben overwaarde op hun huis. Mijn ouders hebben moeten bezuinigen op bijvoorbeeld boodschappen, maar goed dat ging van heel luxe naar normaal zeg maar. Maar als ik zie dat mijn vader wel veel meer plezier had in zijn werk/leven.

11 likes

Ah ja ik heb je sollicitatie proces wel een beetje kunnen volgen door dit topic! Wat leuk dat jij ook morgen begint. Zenuwachtig? En ga je vanuit thuis werken of wel op kantoor?

Ik ga aan de slag als communicatie adviseur. 32 uur per week dus wel lekker lange weekenden. Maar denk dat ik het toch ook best een omschakeling ga vinden, zo na een lui studentenleven haha.

Oeh ik wilde net posten dat ik baked oats aan t maken ben. Wilde t alleen geblenderd maar dat lukte niet dus nu zitten er stukjes alsnog in. En heb t in cupcakevormpjes gedaan dus weet niet of t werkt😂

Edit: t werkt en ik lust t.

5 likes

Heerlijk 1,5 uur gewandeld met koffie aan het begin én koffie + een lekker broodje op de terug weg gehaald. Ik bedacht op tijd dat mijn oven het ook niet doet om broodjes af te bakken :joy:

Nu maar voor me uit staren op de bank en hopen dat ik om 14:30 weer stroom heb :crossed_fingers:t5:

14 likes

Ik ben bezig met een fotoboek en jemig dit laat wel weer zien hoe niet creatief ik ben. Wat een gezeik zeg met de indeling van pagina’s en zo

3 likes

Erg is een groot woord, maar heeft meer te maken met de antibiotica resistentie die kan ontstaan als je het te lang gebruikt. Als hij op is zou ik persoonlijk op een retinoid, of benzoylperoxide overgaan, maar ik ben geen arts (wel met heel veel dermatologen over dit onderwerp gehad). Of een van deze aan je routine toevoegen, om de kans op resistentie te verkleinen.

1 like

zenuwachtig niet maar gezonde spanning! ik ga vanuit kantoor werken! morgen en dinsdag wel vanuit huis de introductiemeetings volgen omdat ik nog in quarantaine zit en dan vanaf woensdag naar kantoor. moet ook al om 7u beginnen dus wordt wel echt afzien vrees ik haha.
en jij?

klinkt in ieder geval leuk! en 32 uur is top, heb ik ook ooit gedaan. heb je alsnog een leuk salaris maar zoveel meer vrijheid en vrije tijd. welke dag ben je vrij? je zegt lang weekend dus ik gok op vrijdag?
ik ga 38,5u werken (is fulltime in deze organisatie) dus ben benieuwd, in de praktijk ga je dan op vrijdagmiddag eerder weg

1 like

Jaaaaa ik heb weer stroom. Gelijk stofzuigen :rofl:

5 likes

Ik kijk voor het eerst The Joker, überhaupt mijn eerste Joker film, ik weet niet of ik hiervoor gemaakt ben.

2 likes

Gewoon lekker zelf kruiden! Genoeg recepten te vinden online. met Ketjap, soja, knoflook, chilipeper etc. etc.

3 likes

Als het zurig of zeepig ruikt en sommige groenten zacht, glazig en slijmerig zijn(paprika en ui) niet meer eten! En de taugé mag een beetje bruine zijn, maar mag niet slijmerig zijn.

2 likes

Kijk je Joker of The dark night of een andere film waar de joker in zit?

De nieuwste Joker uit 2019, met Joaquin Phoenix.

Ohja was ik al bang voor, vreselijke film, heeft naar mijn mening niks met de joker te maken.
Ik zou hem lekker uit zetten en the dark night kijken, als je de echte joker in actie wil zien!

6 likes

Ik moest de hele tijd aan phill dunphy denken

7 likes

IK OOK! Ik zeg steeds dat het de psycho broer van Phil lijkt.

@Willem oh oh… Nouja vriend wilde ‘m heel graag zien dus kijk gewoon nog mee.

2 likes

Sterkte! Ik heb nog altijd spijt dat ik niet weg ben gegaan tijdens de pauze.

3 likes

Ja daar heb je een goed punt! Mijn moeder werkte altijd thuis wat uurtjes en verdiende niet veel, nu werkt ze in loondienst, meer uren (en ook heel erg naar haar zin) en dat zorgt ook weer voor meer inkomen en zou je zeggen dat mijn vader wat meer ruimte heeft