Wat je even kwijt wil #49

Vond je hem zo heftig?

Vond het een indrukwekkende film, hier en daar intens maar al met al wel een eye opener.

1 like

Ik vond m echt heel vermakelijk

2 likes

Ik heb ā€˜m overtuigd binnenkort Dark Night ook te kijken!

2 likes

Mijn ouders waren hier net en was echt even fijn afleiding (date die geen date meer is), maar toen ze gingen moest ik bijna janken en echt moeite doen normaal te blijve kijken. En eigenlijk wou ik gewoon even uithuilen bij ze, maar dan moet ik weer alles vertellen en dan voel ik me ook weer kut

5 likes

Heftig viel wel mee, ik had er gewoon totaal andere verwachtingen van. In oa the dark night is hij echt een geniale badass, en in Joker is het een zielige loser die nauwelijks kan lezen.
Dus vond het gewoon een teleurstelling.
Verder wel goed geacteerd hoor, ik herkende mijn (zieke) moeder er in, dus knap gedaan. Maar het had naar mijn idee beter een andere titel kunnen hebben en de associaties met de joker hadden achterwege kunnen blijven.

5 likes

Geen ervaring, maar ik zou echt niet op die leeftijd nog voor een carriereswitch gaan, tenzij je het helemaal prima vindt dat je misschien straks bijna niets meer verdient en het meer voor de ā€˜leukā€™ doet Ipv om rond te komen. Ik denk namelijk dat hij er wel meer dan de helft op achteruit gaat en daarnaast is het op die leeftijd sowieso al lastig om aan een nieuwe baan te komen. Zou zelf in zoā€™n geval eerder minder uren gaan werken en/of met vervroegd pensioen gaan of een eigen bedrijf starten (als dat bij je past).

Je gaf volgens mij ook aan dat hij jullie veel geld gaat nalaten, maar eerlijk gezegd zou ik eerst ervoor zorgen dat ik zelf gelukkig ben (dus bijv een deel van dat geld gebruiken om eerder met pensioen te gaan bijv) Ipv ervoor zorgen dat ik mijn kinderen genoeg achterlaat. Ga er zelf maar voor werken denk ik dan. :joy: Sorry maar ben daar echt wat meer egoĆÆstisch in. Als er iets overblijft is dat mooi, maar ik zorg er wel eerst voor dat ik er optimaal van heb genoten.

2 likes

En @unglaublich en @Falkor ik hou mezelf altijd voor als ik last heb van imposter syndrome dat alleen slimme mensen die weten wat ze kunnen dat hebben :joy::joy: ontdek de middelmatige witte man in je en fake it till you make it!!!

(En beter imposter syndrome dan het Dunning-Kruger effect!!!)

14 likes

Whut?!
De Joker in de 1989 Batman vind ik het meest Joker @Blush
Niet de beste, maar wel het meest

Ik vond The Joker niet slecht, maar ik had hem vlak na mn diagnose gekeken. Do not recommend :joy:

2 likes

haha dunning-kruger moest ik googlen maar inderdaad :joy: en ik denk maar zo, ze weten dat ik nog geen ervaring heb in die functie maar hebben toch voor mij gekozen dus het zal wel goed zijn dan :joy: ik ga nu voor de pippi style: ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan :muscle:t3:

1 like

Eindelijk eens iemand die The Joker ook vreselijk vindt! Ik voelde me rot tijdens en na die filmā€¦ en niet op een ā€œgoedeā€ of nuttige manier zoals bijvoorbeeld na het bekijken van een heftige docu.

1 like

Gisteren tijdens het touren met de auto kwamen we een boerderij met melktap tegen. Dus verse volle melk gekocht en net kwam mijn vriend erachter dat we nog een pure chocoladeletter hebben. Dat wordt lekkere warme chocomelk drinken!

13 likes

Ziet er goed uit. Ik heb ze vandaag met melk gemaakt en vond dat niet zoā€™n succes. Vond ze heel raar ofzo. Niet vies, maar ook niet lekker.

Mā€™n vrienden sturen regelmatig eentje van deze via WhatsApp:

:movie_camera: Video (0:17)

:heart_decoration: Sticker

:camera: Afbeelding

En elke keer trap ik er weer in haha.

15 likes

Heb echt mood swings van hier tot Tokio. Ga mezelf nu maar naar buiten pushen om even rondje te lopen. beter helpt het. anders ga ik de hele dag weer zitten snauwen en mokken, niks goed vinden blabalbal.

3 likes

Oh echt! Ik vond het een mooie dramatische en ontroerende film. Erg goed geacteerd en het laat pijnlijk zien (uitvergroot natuurlijk) hoe er met mensen in de maatschappij om wordt gegaan die net niet helemaal ā€˜passenā€™.

2 likes

Vega bitterballen van Jumbo zijn saai :cry:

1 like

Ik heb per ongeluk mijn broodje rijkelijk belegd met extra hete sambal i.p.v. normale sambal.

Ik nu:

34 likes

Jaa heel gek! Ik heb alleen een inwerk ochtendje op kantoor, om me het systeem in te helpen enzo. Maar verder alles vanuit thuis. Maar merk dat ik niet helemaal aan het genieten ben van mā€™n zondag, omdat ik toch al veel met morgen bezig ben in mā€™n hoofd :sweat_smile: Wel fijn wat herkenning! Alvast veel succes morgen dan.

En @unglaublich gezonde zenuwen horen erbij. Komt vast goed :relieved: Ik heb inderdaad vrijdagen vrij. Vind het wel heel prettig om wat dat betreft langzaam op te starten. Jij uiteraard ook veel succes morgen! Ben benieuwd hoe het ons allemaal gaat bevallen haha

3 likes

Ik heb vanochtend al gesport maar beetje spijt van, met dit weer is hardlopen heerlijk. En mijn benen voelen al pudding, dus hardlopen is niet slim.

Wel heerlijk in de zon gezeten net. En de keukentafel onder handen genomen. Was toch een nuttige dag.

2 likes

Iemand die heel dicht bij me staat is zwanger en ik ben stikjaloers en daarnaast heb ik ook nog eens het gevoel dat ze ā€œmijnā€ meisjesnaam gaan ā€œjattenā€ en daar ben ik onredelijk boos over.

Ben echt trots op mezelf.

ik ben ongesteld. En het gaat om de naam Jasmijn.

19 likes