Wat je even kwijt wil #49

Oké een van mijn buren heeft blijkbaar een djembe aangeschaft en zit nu met intervallen ziek hard te drummen op begeleidende muziek? Echt heel random weer

4 likes

@ezw enters the chat. :joy:

7 likes

:pleading_face::pleading_face::pleading_face: ah die eend, wat koetelig :heart_eyes:

2 likes

Hahahaha van wat ik hoor is het wel meer dan een eend

Aww, nu wil ik een eend.

Er staat in de buurt een houtkachel te stoken en heel de slaapkamer stinkt en mijn ogen prikken er van. Pleur toch op met die rotzooi

1 like

Die dingen moeten echt verboden worden
Ik kan er echt slecht door ademen ook

2 likes

Ik lig in bed en de hèke wereld draait. Omg drank en medicatie gaat niet samen, nouja weer ik dat ook weer :joy::joy:

2 likes

Ik heb voor het eerst wat via Vinted gekocht en nu voelt het alsof ik heb geheuld met de duivel.

3 likes

Ik heb al een paar nachten ruk geslapen en heb zo’n keelpijn, voel me echt kut. Krijg wel net negatieve Corona uitslag dus mag gelukkig wel weer met m’n man knuffelen :smiling_face_with_three_hearts:

Ah ja, was vergeten dat er geen pollenhor meer in m’n slaapkamer zit. Verklaard waarom ik elke keer belabberd wakker word. :sneezing_face:

Super fijn dat dit werkt voor je huid. Wat ongevraagd advies, maar de depper mag je wss maar 3 maanden gebruiken ivm de antibiotica die erin zit, probeer ook iets te vinden voor onderhoud zodat het resultaat blijft zoals een retinoid, kan ook via de huisarts.

Ja ja gisteren heb ik in het ‘stel je persoonlijke vraag’ een poll beantwoord. Die ging over ga je uitslapen morgen. Ik stemde ‘ik hoop het’ maar ik werd om 08:00 wakker

Ben echt meer dan boos hierdoor!!! Had gewoon ja moeten kiezen om de boel te manifesteren denk ik

6 likes

Rolluik omhoog gedaan, dacht dat ik wazig keek omdat ik net wakker was. Kom beneden alles gewoon HD, kijk weer naar buiten. Is het mistig.

@Nevermind ligt er denk ik ook aan hoe laat je naar bed gaat? Ik ben rond 23 gaan slapen en om 08 uur wakker geworden. Dat is pak en beet 8 tot 9 uur slaap. vind ik wel onder uitslapen vallen. maar als je om 04;00 naar bed bent gegaan en dan 8 uur weer op; urgh! kut!

Ahhhhh neee mijn vriend heeft corona. Denk van die kinderen dan want die waren al aan het hoesten.

Ze gingen hier vandaag aan de stroom werken dus ik vroeg op om nog wel te kunnen douchen.
Ik kwam echt net uit de douche toen de stroom er af ging dus perfecte timing. Maar ik ben vergeten koffie te maken :sob:

Hopelijk zit de stroom er snel weer op anders moet ik gaan wandelen tot ik koffie tegen kom. Mijn brein bedacht eerst heel blij starbucks bestellen maar de bel doet het natuurlijk ook niet :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Ik lig nog in bed, maar ik deed het gordijn alvast open om de kat te bespioneren (wil weten of ie in de planten bijt en hij zit op de vensterbank). Woeha, fel licht ineens.

En ik hoorde de buurvrouw net naar de buurjongen schreeuwen dat ze de wasmachine aan ging zetten. :thumbsup: Ik heb ook nog wel wat.

Toen bij mij de stroom er af lag en de bel het dus ook niet deed heb ik eten besteld en een briefje op de deur gehangen met “thuisbezorgd voor nummer 1 bel naar 0612345678.” Je moet een beetje creatief zijn in deze barre tijden maar je komt er wel :ok_hand:t2:

2 likes

Oh dat kan ook nog! Paar weken terug waren er ook stroom werkzaamheden en toen heb ik 50 minuten zonder stroom gezeten. Dus ik wacht het nog heel even af. En anders ga ik maar naar de starbucks lopen heb ik gelijk een stuk gelopen.

2 likes

Heftig, succes/sterkte :kissing_closed_eyes:

1 like