Hahahh ik ben denk ik nu bij dat stuk. Die van de radio? Lekker aan het dansen op haar stoel, wel grappig
Oh wow ik zet dus weleens domme series op de achtergrond aan als ik aan het werk ben en sowieso vaak muziek en ik dacht altijd dat dat eigenlijk een beetje slecht was maar er zit dus wel degelijk iets achter?
Ik denk dat ik het boek niet leuk genoeg vind. En dat ik mijn telefoon maar eens buiten handbereik moet gaan leggen
Ik moet morgen wat contant geld pinnen om iets van marktplaats te betalen maar ik heb gewoon geen idee waar mijn pinpas is? Heb dat ding al maanden niet meer gebruikt want ik betaal alles via contactloos betalen op mān telefoon
Enige oplossing is om snel zelf iets te verkopen via marktplaats haha
Ja tijdens saaie meetings ga ik tekenen of frutselen met een elastiekje of wat dan ook, dan raak je minder snel afgeleid
Het leven is te kort om saaie boeken te lezen!
Damn you @grace door jou heb ik een stukje Mathijs gezien. Maar per ongeluk van de vorige keer, denk dat dat was dat ie zo blij keek bij het verhaal over meerdere vrouwen. En nu moet ik dat Andre Hazes stuk nog doen, toch weer nieuwsgierig. Zelfkastijding is echt iets raars. I need a drink.
Waarom denk je dat ik zoveel drink, het is een neerwaartse spiraal
Met hamer een wok bewerken geeft vast niet hetzelfde geluid resultaat
Je kunt ook via internetbankieren of tikkie betalen? Ik heb al een paar keer gehad dat iemand iets kwam afhalen en van tevoren of ter plekke via tikkie of betaallink heeft betaald.
Ik bedoel als je deuken maakt met de hamer in de wok, tada voor 2 tientjes klaar en dan drummen
Die persoon wil het graag contant! Volgensmij is het een oud vrouwtje die niet zo goed weet hoe internetbankieren werkt haha
Ik smelt iedere keer als ik fotoās van die varkentjes en mamadoo zie.
Zoān ding is inderdaad zo chill om naar te luisteren! Vooral als iemand het mooi bespeeldā¦ heb het ook een keer geprobeerd te bespelen maar het is nog verrekte lastig vond je niet?
Ik ooooook, echt die kwispelende staartjes ook, I canāt
Oh jammer. Weet niet of je goed contact hebt met je buren, maar je zou kunnen vragen om geld over te maken en dat diegene het jou contant geeft.
Maar eerst zou ik alle tassen en jas-en broekzakken doorzoeken.
Ik heb eindelijk weer eens veel te veel wijn op met mijn vriend, heerlijk. Beetje jammer alleen dat ik nu wil dansen en meneer ligt te slapen op mijn schouder.
Ach, je kan niet alles hebben (wel een flinke kater denk ik)
Ja hij ligt inderdaad vast ergens in een verdwaalde tas! Morgen nog maar even goed zoeken, duikt wel weer op.