Gadverdamme. Wat naar zeg dat het dan zo’n spoedeisende situatie wordt hoop dat ze snel een beetje opknapt met deze medicatie!
Het is 21.48 op zaterdag en ik ga slapen.
Er zitten 2 zakjes Napoleons bij m’n sneakers in de doos.
Pfff ik ben al weken niet na 22 uur naar bed geweest. Wordt vandaag de dag?
Veel beterschap gewenst voor je moeder. Hopelijk herstelt ze voorspoedig.
Wat naar zeg. Hoop dat je nog n beetje kunt uitrusten. Veel sterkte !
Ah wat een narigheid… sterkte, hoop dat je moeder zich snel weer beter voelt je zelf een beetje tot rust kan komen!
Ik zie deze week weer allemaal dingen over André Hazes op tv en nu ook weer bij Matthijs, en er wordt altijd zo fucking lacherig gedaan over het feit dat die man een vreselijke vent was? Ja hij had geen contact meer met zijn kinderen lolll oh en hier zat hij aan het ontbijt met zijn kleine kinderen aan het bier hihaho, hij had losse handjes. Zo lekker volks en puur en authentiek!
Wat leuk dat NPO Kamp Waes gaat uitzenden
@grace Ughhh bedankt voor deze info al. Het staat hier weer op begin gemist, bah
Wie is die vrouw aan tafel bij Matthijs? Zij heeft het in ieder geval naar dr zin
Oh zegt me niks, ze komt me zo bekend voor
Tommie Christiaan is tegenwoordig hovenier.
Ik ken haar uit de vlogs van Matijn Nijhuis en het viel me toen ook altijd op hoe ongelofelijk hoog haar HI-HA-HO gehalte was.
Dit is de info die ik graag lees op een forum. Leuk dat Matthijs hem nog wat zendtijd gunt
@grace Jemig ben nu bij het stuk over Hazes. Wat irritant zeg, lekker lachen om verstoorde familierelaties
Ik hoorde vandaag voor het eerst over de nieuwe online supermarkt Gorillas en ik snap gewoon echt niet hoe zij binnen 10 min kunnen bezorgen. Bij mij duurt alleen de bezorging van een pizza al langer (nadat het gemaakt is), laat staan dat je in die tijd ook nog de bestelling moet verwerken en alles moet klaarleggen. Jammer dat het niet op mijn locatie wordt aangeboden, anders had ik puur voor de ervaring en als test het al willen proberen.
Ja ik weet niet meer wat ik laatst aan het kijken was, maar toen gingen ze dus kijken wat artiesten nu tijdens de crisis deden.
Tim Douwsma helpt mee op de camping van z’n vriendin.
Ze motte wat hè
Sterkte! Hopelijk knapt ze snel op!
Ik ben mezelf al sinds 21.00 aan het dwingen niet te telefonen maar een boek te lezen maar dit gaat niet zo soepel. Waar zijn de tijden dat ik echt uren lang boeken kon lezen zonder afgeleid te worden?
Waardoor word je afgeleid? Gedachten of je telefoon?
In geval van gedachten; achtergrond geluid (muziekje of tv; niet heel hard) helpt vaak (omdat beide hersenhelften dan iets moeten doen of-zo zit een theorie achter), in geval telefoon doe die op vliegtuigstand en leg die buiten handbereik
Of is boek gewoon niet leuk genoeg?