God wat irritant. Ik kijk de kluis van stuktv en kijk dat echt nooit, nu alleen maar omdat er politieagenten aan meedoen. Eentje was een vriendinnetje van me van de basisschool. Spreek haar echt al jaaaaren niet meer, maar vind het toch leuk om dit dan even te kijken. En die andere 2 agenten worden door stuk de hele tijd bij hun naam genoemd en bij haar is het steeds ‘die chick’
Hahahaha was het maar zo
Lekker stukje tarrel.
Ik heb een nieuwe vorm van zelfbeheersing ontdekt bij mezelf. 3 weken lang met een bak Ben&Jerry doen en het in meerdere etappes eten!
Bij mij is dat ijs niet echt lekker meer als het eenmaal is ontdooid en dan weer ingevroren en dan weer ontdooid. Hoe pak jij dat aan? Gewoon bevroren al in delen er uit halen? Is toch keihard dan?
Huh ik kan me juist niet voorstellen dat je uit de bak eet (tenzij hij in 1 keer op gaat natuurlijk )
Gewoon een lepel onder de warme kraan houden en bollen eruit scheppen haha
Hahaha ja ik heb nog NOOIT ben en Jerry’s uit een schaaltje gegeten geloof ik. Uit de pot eten is de hele experience, ik deel wel hoor. Maar ik ga het een keer proberen
Ik vind dat ik mezelf echt onnodig martel als ik ijs niet direct uit de bak eet. Ik wil gewoon vreten tot ik er geen zin meer in heb en mezelf niet beperken door 2 lullige bolletjes in een schaaltje te gooien
Op dit gebied blijf ik een eeuwige student; hoe minder afwas hoe beter, ook als er een vaatwasmachine is.
Ha goede marketing van de Ah. De eerste zin van hun mail:
Beste Merrow,
Je hebt vast niet altijd tijd en zin om uren in de keuken te staan.
Klopt! Ik haat koken. Tell me more
Ik heb havermout meegenomen bij het boodschappen doen. Nog nooit gegeten dus ik ben benieuwd of het een yay of een no gaat worden.
Met havermout kan je van alles maken, dus zit vast iets tussen wat je een yay vind.
Ja, ik ga eerst de standaard soort maken, haha.
Zeker een yay!
Probeer dit recept eens:
Ik ben helemaal gesloopt. Heb vanaf 16u met mijn moeder op de SEH gezeten en ben net thuis. Wat een vreselijke dag. Gelukkig is ze nu in goede handen in het ziekenhuis.
Leuke kuif heeft Thierry
Wat is er gebeurd??
Beland toch iedere keer weer in Matthijs draait door op de een of andere manier
Wij zijn de echte slachtoffers van deze lockdown
Ze is al een tijd ziek, maar ze had de afgelopen dagen veel pijn en het ging helemaal niet goed. Blijkt een flinke ontsteking te hebben en ze had hoge koorts dus eerst door de covid-molen (negatief gelukkig) en toen allemaal onderzoeken. Ze hebben haar nu medicatie gegeven die hopelijk aanslaat.