Jaa, maar mss is dat een idee voor morgen . @Madam-Mikmak ook wel een goede alleen weet ik niet waar ik de peuter moet laten
Gerrit (?) van het opiniepanel hoort van ons dat we allemaal zo moe zijn van de regels en het zwaar is. Jullie zijn moe! Dat komt uit de peiling!! Wowie
Sorry die opiniepanel vent is echt mijn bec.
Ik moet gewoon stoppen met EenVandaag kijken, wat doe ik mezelf aan
Ik heb net 5 uur met een vriendin zitten bellen én wijn zitten drinken. Nu ben ik aangeschoten en heb ik het levens dillema ga ik zelf koken of eten bestellen?
Het zijn 6 afleveringen, dus als je van het bingen bent en nu met de serie begint, kan je netflix vannacht nog opzeggen
ahaha maar ik moet Dark ook nog afkijken, dat was m’n plan voor vanavond al Netflix wint I guess
M’n vriend en ik zouden gaan skeeleren en snacken vanmiddag, maar hij is om 4 uur vannacht gaan werken en is nu nog niet thuis mweh
Ugh de vega bitterballen van ah huismerk zijn echt niet lekker
Ik sta aan de G&T te koken met nieuwe Jersey Shore en een muisstille babyfoon op de achtergrond
Oke de film sterke verhalen is alles behalve woke oei oei oei.
bestellen sowieso!
Is ome Omar niet ook een sexual predator. Zoiets staat me bij van zo’n expose account op insta.
Het is nog niet eens 19.00 en ik ben flink aangeschoten oeps. Ochja fijn kind gaat zo naar bed
Haha geloof ik best. Kwam hem een x tegen met uitgaan en toen was hij helemaal een vriendin van me aan het versieren. Maar die had een vriend dus toen ging hij met iemand anders mee.
Ja bestelling is al geplaatst Moet nog wel een half uur wachten maar ik zag het niet zitten om te gaan koken en moeite te doen. En een vette hap helpt ook bij de alcohol.
Ik heb zo’n fijne middag gehad! Spelletje gespeeld, gewandeld door het centrum, geluncht met een wafel en groentekroketjes, en lekker in de zon gezeten. Kom maar op met de lente.
Jeeetje Evert! Ik las dat je 2 weken lang een huisje had geboekt.
@Dommel
Die daders moeten ze meteen ook een spanband omdoen.
Ik wil al heel lang afspreken met een vriend maar telkens kunnen we geen datum prikken. Nu kan dat wel op een dag dat we allebei vrij zijn. Zegt ie ok uurtje of 9? En dan 's ochtends! En we wonen een uur van elkaar af. Ja daaaaag. En dan verbaasd zijn als ik zeg dat ik dat te vroeg vind.
Yesss en ik heb me net aangemeld om campagne te voeren voor de PvdA en mijn vriend gebullied tot hij ook lid werd, nog een G&T en ik begin de revolutie!!
Nadat alle pannenkoeken waren gebakken, heb ik maar even nieuw extra beslag gemaakt met havermout/rozijnen/banaan/chiazaad/kaneel, nu hebben we morgen lekkere gezonde pancakes als ontbijt, echt de moeite waard
Ik ben zo gaar al de hele week en alles is moeizaam. Nu wel lekker bulgur van Ottolenghi eten en straks ga ik een Southern Mule maken. Ben benieuwd.
Wilde eigenlijk ook mn haar verven maar daar heb ik de kracht niet voor. Morgenochtend dan maar.