ja ik wil ook graag naar de stoffenwinkel, heb wat projecten die ik graag wil maken!!
Ik heb een geheime paaseitjesstash aangelegd.
Ik verveel me echt te pletter. Dat heb ik al lang niet gehad maar ik wil zooo graag iets doen. Maar lang lopen kan ik niet meer en in de auto naar nergens heen rijden is ook geen bal aan
Elektrisch scootertje huren!
Ik hoop dat de Albert Heijn weer een moestuin actie gaat houden.
Iemand inside informatie?
Scheps
Om grond mee te graven, en kuil
McDrive?
Lekker meid. Ik ben platgespoten en lig nu met een wijnfles op dakterras bij mijn date. Life is good
@Skadi door jou heb ik ook Forest gedownload, gebruik hem nu een maand en vind het echt megaleuk, dus wil ook mijn bos delen!!
Heb echt zin om te zuipen. Wordt vanavond hoofdstuk 30 van Evert die probeert haar huisgenoot dronken te voeren?
Loop echt jankend door het park haha. M’n tantes gingen vandaag helpen m’n laminaat vloer te leggen en het zat allemaal tegen en duurde langer dan verwacht. Dus het is niet af en ze zijn naar huis (uur reistijd), ik zou het morgen afmaken. Maar deze meid heeft dat - naast vandaag- nooit gedaan dus zag ik echt tegenop.
Bellen ze me, koken ze morgen nog een keer om 3 uurtjes te helpen het af te maken
Ik kan echt niet bedenken waar ik zulke lieve familie aan te danken heb maar de tering wat zijn ze top
Wow ok stuurde een mailtje naar monki omdat ik onlangs een jeans had gekocht, en vandaag zie ik dat ze 20% korting geven op alle denim. Doe ik normaal niet, maar ik dacht: vragen kan geen kwaad.
Krijg ik letterlijk 3 minuten na het verzenden van m’n mail al bericht van paypal dat het verschil terug gestort is
Yeees net voor over twee weken een huisje geboekt met jacuzzi en sauna Zo veel zin in
Ik ben Nederlandse series en films aan het kijken en nu zie ik dat sterke verhalen op video land staat haha. Dat is een slechte film die ik al 100 jaar wil zien.
Hier word je toch zooo kwaad om! Arm beestje
Nice!
Omg hahaha ik ken een van de makers en toen die film uitkwam heeft hij alle sociale media zo kei en keihard gespamd dat ik hem niet wilde zien. Dat was ook de Facebooktijd waarin iedereen die de tamboerijn speelde in een niksig bandje je elke dag 8 uitnodigingen stuurde voor hun optredens in buurthuis ‘t Hoepeltje.
ahaha kut ik wou Netflix vandaag opzeggen maar nu heb je me toch overgehaald om deze serie te gaan kijken, love series/boeken e.d. die echt een mindfuck zijn
Haha jaa die film werd overal gespammed. Heb 100erde losse stukjes gezien en het lied van ome omar heel vaak gehoord maar nooit alles gezien haha.
Ik ben echt sociaal uit ge put en ben nog steeds omringd door tien mensen en zit in een situatie waarin ik nog niet kan vertrekken.
Sommige mensen zijn zo vermoeiend .
Soms ken ik mijn identiteit nog niet hoor, ben ik dan toch een introvert en geen extravert?