Ik heb dus echt het idee dat de kwaliteit van (vers) producten veel slechter is wanneer ze in de bonus zijn. Ik doe al mijn boodschappen bij de AH overigens. Olijven zijn klein en te hard, snacktomaten zijn niet helemaal rood, paprika’s te klein, te hard of juist veel te groot waardoor je smaak verliest, blauwe bessen liggen allemaal te schimmelen in de bakjes. The list goes on. Alsof ze het kweken voor de bonus weken.
Ik heb ook het idee dat wij de B keuze groenten en fruit eten en alles wat van A kwaliteit is wordt gebruikt voor export
Ik weet niet meer wie hier afgelopen week begon over ijskoffie bij de bagels en beans, maar dank voor de inspiratie. Liep er langs en viel gewoon zomaar naar binnen en toen viel er ook nog een ijskoffietje in mijn hand.
Ja mijn man kan het dus ook! Lukte het jou?
Ik vind het storend dat ze m niet Homunculus loxodontus hebben genoemd want dit is fout
Ja mij lukte het ook!
Wat saai ook
Ben de hele dag al onrustig shit aan het doen in huis. Nu weer last van rug. Dus heb mezelf op bed gegooid, kat ligt bij mij en lekker dom Twitch kijken en borduren. Mag alleen opstaan voor de wc en straks avond eten
Een wetenschappelijke naam hoort cursief (maar ik ben in een goede bui dus dat kan ik wel handelen) maar de soortnaam hoort niet met een hoofdletter maar met een kleine letter geschreven te worden.
Yass ik ging wijn kopen maar kwam er in de rij achter dat ik m’n paspoort niet bij me had. Werd ik echt voor het eerst in tijden een keer niet gecontroleerd
Ik heb mn nieuwe telefoon ontvangen maar ik durf hem niet te gebruiken. En ik snap de lader niet.
Haha welke heb je?
iPhone SE 2020!
Ik ben mijn downloadfolder opruimen en moet gewoon janken bij het zien van de gedownloade concertkaartjes en andere entreebewijzen omdat ik concerten en musea zo mis en de hormonen weer hun ding doen.
Pfff ja hier nog een, kan echt niet meer wachten. Aankomende week botox en kapper
Vega(n) vlammetjes in de airfryer
Echt mijn favo snack, op bittenballen na, toen ik nog vlees at
Ik heb ook een SE. Wat lukt er niet met de lader?
Beter gaat de markt binnen kort stiekem open zodat ik ff stoffen kan inslaan en daarna weer braaf binnen blijven.