Wat je even kwijt wil #49

Wat is het meervoud van schep? (Waarmee je in de tuin graaft)

Scheppen
Geen schepsels

2 likes

Irritant!
Doen ze inmiddels wel open?

8 likes

Waar heb ik naar gekeken? (Wel gezellig filmpje!)

1 like

Dit was volgens mij een programma vroeger bij villa achterwerk. Waar kunstenaars iets gingen maken. Maar in mn herrinnering was de intro anders maar die kan ik niet vinden haha.

Het was zo van schepperde schepperde schep schep schep

2 likes

Die outfit van die vrouw ook heerlijk 2003.

"Bethanie gaat door haar knieen dan ziet alles er anders uit dan van boven. … “schijfjes winterpeen”

1 like

Haahaha jaa dit was mn lieverlings programma vroeger want en t liedje was leuk. En daarna was het chaos en ineens was er een kunstwerk

Kan dit gratis trouwens?

Hoe chill, mijn geurstokjes van rituals die ik gister had besteld werden net door een rituals medewerker bezorgd, terwijl ik eigenlijk gewoon normale bezorging had gedaan. Maar yes, want anders had ik het waarschijnlijk pas maandag in huis.

5 likes

Echt weer een pareltje dit

1 like

Ja en er is een reparateur maar nu krijgt ie de meterkast niet open :joy: drama

Is het verder wel een fijn huis? Misschien verwar ik het met iemand anders maar waren er niet meer problemen in het huis?

Oh nee hoor hier is verder niks aan de hand

Volgens mij wel. Ik heb geen abbo

1 like

Die insta challenge wat vrouwen wel kunnen en mannen niet. Die kan ik dus niet. Heb mezelf al meerdere keren pijn gedaan bij een poging. Hoezo kan ik dit niet?

1 like

Ah yes straks luisteren!! De drie nummers die al uit waren voorspellen veel goeds :smiley:

1 like

Deze staat in het LUMC! Je kan er ook mee op de foto :smiling_face_with_three_hearts:

1 like
3 likes

haha ik heb dit net dus met mijn man gedaan met de boodschap als het goed is kan jij dit niet. En hij kan het wel gewoon?