Wat je even kwijt wil #49

Had vandaag afgesproken om met iemand te gaan wandelen en had gisteren al een voorstel gestuurd voor een plek en een tijdstip. Wordt dat wel gelezen, maar niet op gereageerd. Vind dat zo irritant, prima als je niet kan maar wil gewoon weten waar ik aan toe ben, kan ik eventueel nog wat anders plannen :unamused:
Nu er dus zelf maar weer achteraan…

1 like

Omg je kan nu oude foto’s laten animeren op MyHeritage. Gaan we maandag aan mijn oma laten zien. Kijken wat ze ervan vindt

1 like

Ik had net weer een bezichtiging en had echt geen zin om die katten weer naar mn ouders te brengen en weer terug te halen. Dus heb ze met hun mandjes en dekens in de kofferbak gedaan :pleading_face::pleading_face:

Maargoed ze lagen lekker te slapen toen ik ze eruit haalde

24 likes

Heb jij nog wel plek in je voorhoofd :joy::joy:

1 like

Ik ga stuk. Vraag het me af :joy::joy::joy:

Er is lekkage in mijn huis maar de twee huizen boven mij (wonen elk 4 mensen) doen allebei niet open, dus nu kunnen ze het voorlopig niet fixen

Er ligt een rotte pompoen op de parkeerplaats? @Karl_Lagerfeld jouw schuld?

8 likes

Snel kijk of er drugs in zit

20 likes

Wanneer een man afknapt op je kleding omdat je iets draagt met een printje. :joy:

3 likes

Wat een saaie sul ben je dan.

14 likes

En het was nog wel bloemenprint geeneens een panterprintje of zo. Prima hoor dan wordt het sowieso niks als dit al een probleem is. :smile:

4 likes

Om @Soy.peor te quoten “Dumpen”

11 likes

:joy::joy:

nee die van mij ligt inmiddels in de kliko :nauseated_face: was wel een van de smerigste dingen die ik heb moeten opruimen laatste tijd. En ik ruim veel vieze dingen op

4 likes

Die conversatie werd heerlijk awkward. Relatiemateriaal zou het sowieso niet worden, dit type persoon kon het sowieso niet hebben als iemand anders gewoon doet wat die wil. :slightly_smiling_face:

2 likes

Wat saai zeg. Wat draagt hij dan? RGK ?

2 likes

Typische C&A mannenlook maar dan met het prijskaartje van de Bijenkorf.

16 likes

Zoiets!?

1 like

Sorry, je wint geen C&A cadeaubon of 10 minuten private shopping in je lokale filiaal met ingang van volgende week woensdag.

Meneer was iets meer korporeet kesuwal.

6 likes

Hahahahahaa ik ga echt los hier hoe durft hij te klagen over een bloemetjesprint dan wat een zak

1 like

Het is nu ook stil aan de overkant van WhatsApp :stuck_out_tongue:

1 like