Wat je even kwijt wil #49

Ik had voor het eerst een spin in huis. Gewoon zo’n dunne huisspin, godzijdank geen dikkert. En hij zat ergens waar ik niet goed bij kon, dus heb hem met de stofzuiger opgezogen. Maar nu ben ik bang dat dat beest eruit kruipt :confounded:

Nou, dan blijf ik echt maar thuis vandaag. :thumbsup:

27 likes

Lekker terug in ritme, rondje met hond van 10.000 stappen en straks hardlopen na de ontbijt :smiley:

18 likes

Och ja, dat programma! Echt niet goed. Ze moesten daar toch ook elkaars eetpatroon etc. overnemen?

1 like

Waaaarom moet mijn baarmoeder toch elke maand zo’n drama maken?

19 likes

Echt hè. Een kaartje ofzo met bericht dat je niet zwanger bent is ook al goed.

28 likes

Misschien zeg ik iets heel kuts (zo ja, verbeter me dan vooral) maar was dat niet gewoon om beide inzichten te geven over hun ongezonde eetpatroon? Dik zijn hoeft niet per definitie over ongezond eten te gaan, maar bij de mensen die meedoen aan dat programma (geloof ik) wel. Ik kijk het best graag via YouTube maar dat is meestal om weg te dromen bij al het eten, dezelfde reden waarom ik graag mukbangs kijk. Er worden ook adviezen voor gezondere voeding tussendoor gegeven.

Vind het overigens wel altijd vet gaar als dan de
‘Skinny’ persoon tegen de ander gaat lopen ranten van jaaaa hoe kan je dit allemaal eten is toch niet normaal kijk hoe je eruit ziet. Dan heb ik wel plaatsvervangende schaamte want dat is naar mijns inziens niet de bedoeling.

1 like

Ja het idee is idd om inzichten te geven. Maar eigenlijk zijn alle dieet programmas ( Of het nou gaat over afvallen of aankomen) nogal toxic.
Mensen moeten ineens in een hele korte tijd hun leven omgooien allemaal voor de entertainment van de kijker.

8 likes

Tot die tijd is mijn vader weg en mijn moeder wilt echt pas naar puppy’s kijken wanneer hij terug is :frowning:

1 like

Ik ken dit gevoel. Als ik na een spin waspoeder of kattenbakkorrels opzuig dan ben ik al iets geruster. :stuck_out_tongue:

1 like

Daar had ik eigenlijk nog niet eerder over nagedacht maar ik denk wel dat je gelijk hebt ja. Maar ik ben volgens mij een toxic typ betreffende eten want het kan nooit normaal bij mij :rage:

Gister dacht ik ga ervoor na lang wikken en wegen tijdens tvoh ik ga NU vretten en toen had ik een oude ferrero rocher en dat was goor. Dat wou ik nog ff kwijt

3 likes

Onderweg naar een spuit in mijn voorhoofd. Van de week ook naar de nagelsalon en kapper, voel me eindelijk weer bijna mezelf

21 likes

Nee, ik ben 25!

Weet iemand hier toevallig hoe het zit met de rechten en plichten van aupairs in Nederland? Een begrijpelijke uitleg? Ik kan niks duidelijks vinden. Ik vraag het vanuit het belang van aupairs trouwens

Een buurman wilde woningruilen en wij ook maar we krijgen hem telkens niet te pakken om even in elkaars huis te kijken en te kijken of we aan de volwaarde voldoen en ik vind het zo jammer want dan zouden we meer slaapkamers en een tuin hebben :disappointed:. Briefje hebben we al in de brievenbus gedaan maar geen reactie. Zou LOA helpen als ik nu overal in mijn huis foto’s van dat huis plak :stuck_out_tongue_winking_eye:?

4 likes

Ja ik heb alleen vloeibaar wasmiddel, maar weet niet of dat nou zo goed is voor de stofzuiger :joy::joy:

https://ind.nl/uitwisseling/Paginas/Au-pair.aspx is dit wat?

1 like

Ik ben bijna 25 en vertel mezelf dat dat nog begin 20 is!

1 like

Is ‘t ook wel toch :upside_down_face:

2 likes

Dankjewel, gek dat ik dat nog niet was tegengekomen. Ik vroeg het ivm mensen die hier al werken (want ja uiteindelijk is het gewoon werken wat zij doen). Zal eens vragen of zij dit ook proces ook zo hebben doorlopen