Wat je even kwijt wil #49

Ik vind ook niet echt dat ze een good job doet om slangen in een beter daglicht te zetten… met dr uitleg over cytotoxic gif.

Ze is iig niet bekend bij mij en ik voel me gewoon niet zo.
Maar ja ik ben ook maar een saaie planten ecoloog dus ik ben vast jaloers

1 like

Ze is toch niet helemaal goed die meid…?

2 likes

Hahahaha ik denk dat dat door dr accent komt :joy::see_no_evil:

1 like

Hele aparte meid idd

Ik volgde een tijdje een Amerikaanse vrouw op youtube die heel veel reptielen thuis had en maakte daar best leuke filmpjes over. Maar ze ontspoorde op een gegeven moment met drugs en al, nadat ze een relatie kreeg met een rare vent. Iemand die weet over wie dit gaat?? Ben haar naam vergeten en wil haar weer opzoeken

Edit heb haar al gevonden:

1 like

Ja misschien is dat het ook, de manier van vertellen ofzo? Bijna manisch ofzo :rofl:
Beetje eng.

Ik ben fan de jungle mini’s van de Lidl, zit de hele dag als een idioot dat liedje te zingen

5 likes

Oh ik wilde net zeggen Taylor Nicole Dean, ik volgde haar niet maar heb wel haar video over heroïne verslaving gezien!

3 likes

Hmm ze heeft wel al heel lang geen videos meer gemaakt zie ik :worried:

1 like

Misschien omdat ze allemaal shit over zich heen kreeg toen en dat mensen haar een animal hoarder en verwaarlozer vonden enzo.

In juli heeft ze een terugval gehad en sindsdien is ze bezig met afkicken! Ze post nog af en toe wat op insta

2 likes

Bij mij waren er 2 dingen leverbaar uit een bestelling van 10 dingen ofzo en toen werd ik wel gebeld @Loveisafourletterword

1 like

Oh die kan voor mij echt regelrecht naar het verschrikkelijke reclames-topic. Zet het geluid steeds uit bij die reclame.

Ze deed eerder al goth recht.

Deze snekkanaal is beter.
1 like

Unpopular opinion blijkbaar, maar ik vond haar juist heel leuk! Kende haar ook niet maar werd helemaal vrolijk van haar enthousiasme.

1 like

Er lagen vandaag vijf identieke enveloppes van Douglas in de brievenbus.
Met allemaal dezelfde brief, 1000 punten gespaard en dus een tegoed van €5
Gegevens en klant nummer komen overeen, kortigscodes zijn allemaal anders.
Ik heb recentelijk NiETS in de winkel of online gekocht je krijgt 5 points bij iedere €1.
Dan zou ik dus meer dan €1000 hebben uitgegeven :thinking:
Blij mee dus lekker uitgeven zometeen :grinning:

26 likes

Ja die heb ik ook gehad! Ook 5 brieven. Ben benieuwd of je ze allemaal op 1 bestelling kan inwisselen, dan heb je mooi €25 korting

2 likes

Helaas, het gaat nog sws tot 11 december duren voordat we een nieuwe pupper krijgen :sob:

5 likes

o yes. ik moest nieuwe inkt voor de printer halen. was nu redelijk goedkooper bij Bol dan normaal. Had ik ook nog Bol tegoed. Dus ik heb mezelf op een Essie lakje getrakteerd. Kijk ik, valt dat nog steeds in cadeaubon tegoed. I like “free” shoppings.

5 likes

Wat een schrijnend verhaal, moeder heeft haar kinderen gedwongen om een dikke DUO lening aan te gaan en is er vervolgens vandoor gegaan met het geld. Waardoor die kinderen nu een schuld van €53.000 op hun naam hebben staan. Sneu zeg :frown:

3 likes

Oh nee, waarom zo lang?