Ik hou ervan om bij mensen thuis binnen te kijken op co-housinggroepen op facebook. Zeker de huisjes van ‘alternatievere’ types met veel kringloopdingen, planten, kunst, planten, etc. Ben helemaal niet op zoek naar een woning trouwens
Als je het googelt noemen ze het ook een ‘woonkern’, wat een seksloze benaming (maar wel toepasselijk haha)
Er komt een dag dat ik echt op de grond lig door een speeltje van m’n hond
Hey ik kwam dit artikel net tegen op Facebook volgens mij! Gelukkig vallen de reacties mee zo te zien
Ik leer net over het bestaan van een club truckspotters (??) voor 1 specifiek bedrijf van vrachtwagens (??) en mensen reizen daar speciaal naar andere landen voor (??)
Ieder z’n hobby uiteraard maar dit is wel een heel bijzondere
(Voor de geïnteresseerden, ze hebben een website: https://www.lorryspotting.com/index.asp)
Waaaarom kan je op airbnb niet selecteren op een ligbad (wel jacuzzi maar zo fancy hoeft niet). Zoek me al 3 avonden suf naar een huisje in de natuur, op een waddeneiland of aan het strand met goede annuleringsvoorwaarden (aka niet landal of dat soort ongein) en een bad. Iemand hier misschien een goede tip?
Op Ameland LoftNes van Zee van Tijd?
Oeh wauw ja ziet er fantastisch uit maar niet beschikbaar
Altijd file daar, zelfs op zondag gewoon file en we weten nooit waarom.
we hebben als avond eten kabeljauw gegeten maar ik ben een partij misselijk er van. Bah.
Ja, dit mis ik ook! En lekker schrijven daar. Het zit/studeerhoekje in onze bieb is opgeknapt en is nu supergezellig.
Het is de Action dus zie niet waarom je nu dit soort service zou moeten verwachten versus hoe het normaal is waar het ook maar de vraag is of ze iets hebben of niet.
How it started
How it is going
(En Gothrecht is echt de ideale podcast/hoorspel om te luisteren als je op kantoor werkt)
Niet zo handig om dat dan hier te vermelden lijkt me?
Nee misschien niet haha, maar ik baal er gewoon zo van.
Nu wil ik dus weer eens naar Brussel…
Aiiiiii ik kijk nu Jinek en daar maakt de gekke slangen bioloog die ze hebben uitgenodigd voor (geen idee waarom ze daar zit) toch een pijnlijke vergelijking.
Tevens praat ze echt mega irritant.
En ze zegt irritante dingen. Ik denk niet dat we vrienden kunnen zijn.
Edit ze maakte wel een goeie grap over freek vonk
Edit 2 ze is helemaal niet gepromoveerd??? Ze heeft alleen een master… pffft.
En hoezo weten deze mensen niet dat slangen hun prooi niet kauwen enzo??
Edit 3 heb dr even opgezocht op LinkedIn en onze enige gemeenschappelijke connectie is iemand die ik net zo irritant vind
Op dit moment zou ik zelfs ff naar Zaventem willen
Ik zag net een tiktok filmpje van iemand met tourette die laat zien hoe moeilijk het voor haar is om getest te worden met al haar tics. Lijkt me echt super gevaarlijk als je tict terwijl dat ding in je neus zit auw.
OmG ik kijk het ook en vind haar heel apart haha. Is ze bekend?
Reptielen die achtergesteld worden omdat ze niet cute zijn is net als racisme bij mensen. Hoe krijg je het uit je strot🧐