Wat je even kwijt wil #49

Kan IEMAND fucking Jeroen Pauw een kam geven voor z’n verjaardag.

1 like

Maar dan kan ie niet meer de illusie creëren dat hij heus nog niet kalend is

7 likes

Pfff mijn neefje is echt zo dom geweest. Zaterdag met verkoudheidsklachtrn alsnog naar zijn vriendin gereden die aan de andere kant van het land woont. Daar blijven slapen en haar zondag mee naar huis genomen en niks gezegd. Heeft ie maandag een test gedaan die positief was en toén pas in quarantaine gegaan en zn vriendin bleef gewoon beneden. Nu hebben de andere familieleden gisteren een test laten doen en ze zijn állemaal positief getest. 6 man sterk.

Is het onredelijk van mij dat ik best wel boos ben?

2 likes

Oooo nee ik zou ook wel boos zijn. Jeetje hoe onverantwoordelijk kan je zijn. Hij zal zich ook wel kut voelen nu met het idee dat ie z’n hele familie besmet heeft

@Lemongrab Ja liever een tondeuse :sob:

1 like

Ergste is nog wel dat de middelste gewoon is blijven werken want “hij was niet direct met hem in aanraking gekomen” sinds vrijdag. Die is dus meteen in de caravan gaan slapen die op hun land staat maar zn moeder maakte wel zijn eten en zette het bord daar dan neer. Heeft dinsdag een sneltest gedaan die toen negatief was. Vandaag weer en die was positief. En hij heeft dus ook gewoon deze week nog gewerkt!!! Hoop zo hard dat hij geen collega’s heeft besmet.

2 likes

Pff nou dat gaat lekker…

Ik moest hier ook keihard om lachen en volgens mij heeft degene die het schrijft er ook schik in. Het vorige artikel over de dildoplakker is van dezelfde schrijver en daaruit krijg ik ook het idee dat hij zich enorm vermaakt heeft met het schrijven.

1 like

Dat idee had ik dus ook :joy::joy::joy:

1 like

Jezus ik ben echt de ultieme lush klant. Ik dacht net: oh wat ben ik toch blij dat ik lush zo’n fijn merk vind :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Zij hebben t wss te druk met doeloze prulletjes bij elkaar zoeken.

14 likes

Nee want dat is hun hele bedrijfsstrategie toch! Je komt voor product A. Maar dat is er niet dus koop je de rest van het alfabet behalve A

20 likes

Nou ja bellen is wel overdreven
Het is niet dat het je eetkamertafel is ofzo
Maar random andere kleur erin doen is wel vervelend want neem aan dat je die niet wil

Ik ga verhuizen naar Diegem-Lo
wat een prachtig dorp.

lekker centraal ook.

36 likes

Dit zijn wel echt onnodige comments, vind ik. Wij gooien toch ook make up op ons gezicht omdat we er frisser uit willen zien? Niet altijd om deze reden, maar toch. We hoeven niet mannen belachelijk te maken omdat ze kaal worden en het proberen te verbergen,

Volgens mij stond er ook op hun site dat ze alleen bellen als je hele bestelling of een substantieel deel ervan niet op voorraad is. Fijn toch dat ze het daar iig aangeeft zodat je het nog weg kan laten uit je bestelling en er niet thuis pas achter komt.

Wedden dat je eerst 10 min in moet rijden voordat je op de snelweg bent die recht voor je huis ligt

12 likes

Hahahah ik ging het google mapsen (want leek nep) en jezus wat kut!! Naast Zaventem :joy:

3 likes

weg

2 likes

Ja en ook nog eens die eeuwige file op de Brusselse ring!

@kleinmaargroot
Ziet er idd erg fake uit op de foto! Maar in België kan alles.

Nu klaar gaan zitten voor Red Light.

4 likes