Wat je even kwijt wil #49

Ik heb dus echt nog nooit van bapao (?) gehoord… haha. Ik heb ook echt geen idee hoe dit eruit had moeten zien. :rofl::clap:t2:

1 like

Ken je wel steam bun?

Neeeee😅 Ik zoek het even op.

1 like

Het hoort een wit bolletje te zijn en dat bruine hoort erin te zitten.

1 like

Wat heftig @boemboem :confounded: word het nog iets van een feest?

1 like

Nou dat klinkt ook als behoorlijk wat drukke en heftige dingen hoor.
Hopelijk helpt het werkdeel dat het nu even weekend is :heart:

1 like

Ik heb ooit op My Heritage een stamboom aangemaakt omdat ik weet dat de kant van de m’n vader veel geschiedenis heeft. Inmiddels heb ik ontzettend veel matches tot terug in 1500. Het is echt zo vet, bij een aantal zitten ook foto’s…ben tot de conclusie gekomen dat we allemaal clonen van elkaar zijn :joy:

Grootouder

Het is echt eng want deze vrouw (uit 1828!) lijkt zó ontzettend veel op mij. Vrijdag ga ik naar m’n vader en gaan we alles eens uitpluizen.

De Amerikaanse kant is zoveel informatie over te vinden. Nu zie ik zelfs familiegraven in verschillende Staten :joy:

60 likes

Mijn moeder zonet, toen ik het concept van Youtube en Patreon uitlegde: “Kan jij geen moestuin Youtubekanaal beginnen dan?”
Ze meende het nog half ook. Influencerwereld here I come!

29 likes

Eigen huis en moestuin

9 likes

Ik zou kijken hoor

Je kunt ook tiktok beginnen

1 like

Mijn vriend stelde laatst voor dat ik een twitch kanaal moest beginnen want “je bent een vrouw dus je kan daar geld verdienen met pasta eten voor de camera.” Ok dan :thumbsup:

6 likes

https://www.gelderlander.nl/nijmegen/dildoplakker-pakt-dit-keer-groots-uit-in-nijmegen-drie-seksspeeltjes-en-wat-te-pikken-voor-vogels~adf12888/

Ik moest hier harder om lachen dan ik wil toegeven. :joy:

12 likes

Oh dit lijkt me ook wel heel vreemd en heftig, je zus met iemand zien trouwen die je helemaal niet kent! Hopelijk gaat het appartement alsnog door!

1 like

Heb er serieus wel eens over nagedacht, alleen nog nooit de stap gezet. Wie weet ooit. (Tiktok wil ik niet downloaden want mezelf kennende raak ik daar meteen aan verslaafd haha)

1 like

Had de afgelopen week antibiotica en mocht niet drinken, normaal geen probleem nu iedere dag zin in wijn. Nu mag het weer en ik word er helemaal blij van :sweat_smile:

1 like

Er is echt een ding dat ik zo mis door deze lockdown en dat is de bibliotheek. Ik wil zo graag even een rondje lopen en boeken bekijken en mensen. Me ergeren aan het chagrijnige personeel. Stiekem even snel loeren op het beeldscherm van iemand. Op een veel te lage, in verhouding tot de tafel, irritante plastic stoel zitten.

Mis het zo :sob:

20 likes

Ik ben ook verslaafd. Slaaptekort en al. Maar het is echt leuk.

1 like

Hahahahaha ik ga toch stuk. Zo’n meid die ik ken heeft me ooit uitgelachen en belachelijk gemaakt omdat ik hbo deed, want hbo = ongemotiveerd, drama in taal, nul kennis etc. Die meid is helemaal into politiek ineens en doet vanalles voor het cda. Nu neemt ze filmpjes op die ze op linkedin gooit waarbij ze heel geforceerd haar handen beweegt, echt gewoon te, en vertelt hoe ontzettend belangrijk mbo’ers en hbo’ers voor de samenleving zijn en dat het belangrijk is in ze te investeren. Enige wat ik denk is liiiiiiaaaaaaaarrrrr

25 likes

Joe ik lig in bed, groetjes!

3 likes

Hahaha ik ook hup elektrische deken aan, pastasalade staat naast me

1 like