Hahahaha! Best wel een goeie.
Dan stinken ze niet meer voor ‘m
Haha ja dat was ook zijn conclusie
Hahaha, weet je zeker dat hij niet meeleest hier en dit als tip van karl had gejat?
HAHAH ojaa ik weet het zeker.
Ik ben in de war door de temperaturen, weet niet welke jas ik aan moet
Dag vrij genomen onder het mom ‘huis opruimen lekker wandelen met mooi weer’ blabla. Nouuu mijn depressie besloot dat ik mijn bed alleen uit ben gegaan om naar de wc te gaan en heb mijn vriend pas 4x gezegd dat hij maar eens een wel leuke vriendin moet zoeken. Awesome. Tijd voor een oxazepam en hopelijk rust in mn hoofd.
Is er iemand die verstand heeft van juridische zaken omtrent huur/schade/kosten om schade te herstellen die ik een vraag mag stellen? Ik zit in conclaaf met mijn huurbaas en ben echt not amused en vraag me af of hij iets zomaar kan maken.
super leuk. werk heeft een “Film pakket” gemaakt voor iedereen. Zak popcorn, zak chips met pot salsa saus en M&M’s in de kleuren van het bedrijf. Plus nog een film bon voor pathe dat je een film kunt uitzoeken.
Heb net voor het eerst de curly girl methode geprobeerd. Volgens m’n vriend zie ik nu uit als Willem Engel
Er ligt zoooo’n grote stapel werk waar ik nog doorheen moet en ik kwam vandaag nergens toe omdat ik letterlijk aan de lopende band geappt/gebeld werd door ouders van kinderen uit mijn mentorklas met vragen over wanneer hun kind naar school mag komen volgende week.
Er is dus een algemene gang van zaken gecommuniceerd, maar het precieze rooster is nog niet af, omdat dat gewoon een monsterklus is. Ouders weten dat het rooster dit weekend gepubliceerd wordt.
Ik snap dat ze willen weten waar ze aan toe zijn, dat wil ik ook! Maar het is niet zo dat het rooster stiekem allang af is en dat wij het voor de grap nog achterhouden ofzo? IK WEET HET OOK NIET!
Zo sad dat al mijn tussenuren gisteren en vandaag daaraan op zijn gegaan. Nu moet ik het hele weekend werken om bij te geraken😭
Schrok me rot, kreeg ineens zo’n NL-alert op m’n telefoon ivm grote brand maar ik zie niks.
Forumule E, ik ga het een kans geven. Ben benieuwd.
Duss… ik lekker bij de toko een koreaanse bapao gekocht. Doe ik hem net in de machnetron hoorde ik zon harde plof.
Nu heb ik dit
Yum yum…
Vast nog wel lekker denk ik? Ik vind bapaos trouwens gestoomd veel lekkerder dan uit de magnetron! En dan ontploffen ze ook niet
Haha jaa hij is wel lekker alleen ff puzzelen. En voor stomen ben ik te lui haha. Ook 1ex dat dit misging
Gelukkig! En ja fair, tegenwoordig heb ik een rijstkoker met ingebouwd stoommandje dus dat is gewoon water erin en op de knop drukken, echt een fantastische uitvinding. Maar daarvoor was ik er meestal ook te lui voor inderdaad haha
Misschien het huurteam van je stad even benaderen? Bij mij hebben ze al vaker handig en snel advies gegeven.
Ik weet niet of je besteld hebt maar met deze code heb je 40 euro korting; MADE4GSG40 .
Oeh ga ik proberen nu!
Edit: helaas niet geldig