Wat je even kwijt wil #49

In Nederland is het maar zelden zo warm dat je het zult merken dat je veel extra warmte vasthoudt in je kamer hoor. In principe houdt wit geen warmte vast en donkerder wel, dus de gordijnen zelf zullen iets warmer worden, maar donkerder houdt over het algemeen wel meer licht buiten waardoor de kamer zelf weer minder zal opwarmen. Verduisterend en licht zou met het oog op warmte het beste zijn, maar nogmaals denk ik niet dat dit in Nederland echt een grote factor van belang gaat zijn. Dus als je antraciet mooier vind zou ik die lekker nemen. In die ene hittegolf per jaar is het sowieso nergens te harden meestal ongeacht je kleur gordijnen, en de rest van de tijd regent het hier.

8 likes

Archieā€™s eerste woord was crocodille. :roll_eyes: :crocodile:

6 likes

:joy: :joy:

Dat hele filmpje geeft mij door de locatie en die bus echt een vakantiegevoel dat ik lang niet hebt gevoeld. Thanks for sharing en hoe die ene man een Zoom-gesprek beeindigt. :joy:

2 likes

Ik heb een tijd geboekt om te mogen winkelen in een tuincentrum volgende week, nu al zin in :partying_face::partying_face:

18 likes

Ennn,ā€¦ de tweede container met afval is weer niet geleegd door de vuilnismannen :rage: Tweede week op rij al.

Ik ben met mamma mee naar de pijndokter. Zij is wat warrig. Ik ben al vaker meegeweest. Elke keer vraagt zij of ik ook in de zorg werk vanwege mijn vragen. En vandaag kreeg ik als compliment dat ik jonger uitzie dan 30!:heart_eyes::grinning: she made my day! (Ik voel mij laatste tijd oud en dik). Ze dacht dat ik de kleindochter was :joy:.

8 likes

Bilal en Ronnie die samen een liedje hebben. Echt gelukkiger kan je mij niet maken :heart_eyes:

4 likes

Heel herkenbaar. Ik ben begin vorig jaar begonnen met minimaal 3 keer per week flink wandelen en/of fietsen en toen de zomer voorbij ging dacht ik, hoe ga ik dit nu volhouden? Want ik vond het vooral savonds en natuurlijk met mooi weer lekker. Ik ben gewoon doorgegaan en uiteindelijk heb ik de hele herfst en winter gewoon doorgewandeld, met of zonder paraplu. Het doet me gewoon zoā€™n goed en als ik t een week niet doe voel ik me oprecht somberder.

12 likes

Vriend uit het niks: weet je? Als deze hele lockdown nog 10 jaar duurt krijgen we straks een kringverjaardagmuseum. Dan mag je op een stoel zitten die allemaal in een kringetje staan en dan komt er af en toe iemand aan met schaaltje kaas, bitterballen en worst. Je maar er 1 dingetje vanaf pakken en na een half uur nog 1 dingetje. Jaaa kinders, zo ging dat vroeger :rofl:
Hoe komt ie er ook op, haha!

11 likes

Kan hij er beter een Nederlandse verjaardagsmuseum van maken met extra uitbreidingen:
Bij binnenkomst feliciteer je de beveiliging en geef je die 3 kussen (op afstand). En bij vertrek (en tussendoor) mag je je naam op een kalender zetten.

2 likes

Hoe lang mag je? Als ik hier in 10 min de intratuin moet door rennen lukt dat net.

15 minuten! Dus ik ga vooraf alvast een lijstje maken en dan een sprintje trekken door de winkel, moet lukken :kissing:

1 like

Oja dat was bizar koud en beslagen bij jou in de winter he. Wat fijn zeg!

1 like

Ik ging gister vanuit werk naar mā€™n ouders, omdat mā€™n tandarts naar nog zit. Ik zit nu in de trein terug naar huis en dacht net ga alvast mā€™n fietssleutels zoeken. Natuurlijk ik kon ze nergens vinden en mega balen als ze nog bij mā€™n ouders of bij de tandarts zouden liggen THANK GOD heb ik vorig jaar een mega overpriced gpstracker voor aan mā€™n sleutelbos gekocht en kon ik via de app zien dat ik gister mā€™n fiets niet op slot heb gedaan op het station :+1:t4:

24 likes

Ja klopt, woonkamer gelukkig niet maar ja ik wil ook chill in deze kamer kunnen zitten haha. Ja erg blij!

1 like

Hopelijk zie je hem straks niet ineens wegfietsen

6 likes

Ik wil iets betalen en dat moet per se met credit card. Die heb ik niet en bij mijn eigen bank kost dat 22,50 per jaar. Vind ik nogal veel voor een Ć©Ć©nmalige betaling.

Ik heb 0,0 verstand van credit cards, maar is het ook mogelijk om bij een andere bank een credit card aan te vragen? Of zou je daar net zoveel betalen?

Ik heb een gratis creditcard van de Europese bank N26. Is er soort prepaid-creditcard, je moet eerst geld storten op de rekening en dan kun je met de creditcard betalen.

Gebruik 'm zelden maar is handig voor als het echt nodig is!

1 like

Ik laat nooit mijn sigaretten binnen liggen, nu dus Ć©Ć©n keer wel heeft gewoon mijn zoontje een hele bus deo erover heen gespoten :sob::joy:

11 likes