Die van mij had allemaal posters van foto’s waarop hij zelf aan het paragliden oid was opgehangen met daarop inspirerende quotes. Oh en hij noemde zichzelf ‘a gardener of people’
OOOOOMG ik krijg in mijn computerkamer dubbelglas! Er stonden echt net mannetjes bij mijn keukenraam te kijken dus ik vragen wat er is en ze moeten checken waar overal nog enkelglas in het hele blok zit zodat ze het kunnen vervangen.
Omg ik ben zo blij nu. Volgende winter kan ik eindelijk fijn hier zitten in deze kamer en de gang krijgt ook dubbelglas jeej en dan is mijn hele huis goed. Hopelijk ook minder stookkosten dan.
Precious Amber van rituals
quarantaine dag 1 en uitgerekend nu doet de wifi en daardoor m’n chromecast/tv het niet krijg er helemaal stress van want ik moet vandaag ook nog dingen voorbereiden voor m’n nieuwe baan maandag en dat lukt nu gewoon niet. aaaaargh
Mijn vriend zat in zijn auto met het raam open, komt er voor het stoplicht een vrouw naast hem staan die hem ineens aankijkt en schreeuwt ‘Gelukkig nieuwjaar ching chong’
Mijn vriend is half Chinees en het was Chinees Nieuwjaar. Echt mijn god wat bezielt sommige mensen
Mensen zijn echt verschrikkelijk. M’n vriend kreeg gisteren te horen (van een collega notabene) dat hij maar terug moest naar z’n eigen land.
Is je vriend oké?
Waarom moet je bij Made dubbele verzendkosten betalen als je een product 2x aanschaft. Ook echt 2x 10 euro voor een servies.
Ik ben super chagrijnig vandaag.
O wow van een collega ook echt Bizar zeg. Wat heeft hij geantwoord?
En lief dat je het vraagt, dankjewel. Hij is er heel nuchter over, altijd wel eigenlijk (te nuchter vind ik, maar goed dat is aan hem), maar ik kan me er zo boos om maken. Hij is gemixt (Blasian) en krijgt vaak dubbel te maken met stereotypes en racisme. Heel vermoeiend
Pff ik heb echt teringveel was, maar ik heb zin om alles uit te wassen. Sad life.
Zucht
Dat is echt mn mood deze week
Ik denk dat wit veel licht doorlaat. Heb je verduisterende gordijnen?
Ik heb zwarte verduisterende en ik kan echt niet zeggen dat de kamer daardoor warmer is/wordt.
Had je dat niet laatst aan je verhuurder gevraagd? Dat ze het prima vonden, maar je het zelf zou moeten betalen + huurverhoging, of was dat iemand anders?
Ja dat was ik haha. Maar nu gaan ze het toch doen schijnbaar en meteen voor alle huizen in het blok. Weet niet of mijn vraag er iets mee te maken heeft hoor.
Juist gordijnen dicht houd warmte buiten.
Ik dacht dat jij begin 20 bent?
Oh ik smelt, ik app mijn omaatje of ik morgenmiddag (op grote afstand) langs kan komen. “Kijk maar meisje. Lukt het niet, even goeie vrienden”.
Even bedenken of ik wat leuks/lekkers mee kan nemen.
Mijn moeder heeft een vriendin gemaakt in het ouderencentrum hier in de buurt en nu gaat ze vaak met haar wandelen en heeft ze haar ipad uitgeleend zodat die vriendin (ze is 86 geloof ik) the crown kan kijken . Ze woont in hetzelfde ouderencentrum waar mijn omaatje woonde en we gingen vanmorgen wandelen en het was zo gezellig. Echt weer even zo’n oma moment, mis dat zo sinds mijn oma is overleden.
Ik heb ook hele donkere verduisterende gordijnen en de kamer wordt er niet warmer van. De stof warmt misschien een beetje op maar zeker niet in die mate dat het de temperatuur van de kamer beïnvloedt.